vrijdag 17 juli 2020

17 juli 2020 Kuierpad dag 7

Dag van:
- Een heerlijk ontbijt met verse broodjes...
Willem: "Jammeemr dat er geen aardbeienjam is...."
Die is er wel Willem.... die heb je zelf gekocht....
" Ja maar je weet toch dat zoiets bij mij in beeld moet staan.... anders weet ik het niet... dan is het er niet"....
Nou Wampie... je weet wat je te doen staat...
Jazeker weet ik dat... jam pakken en vooral ook zorgen dat ik zelf in beeld blijf......
- Babeth in een dolle bui....
"Ik wil een broertje..."
Sorry Babeth .... mijn eierstokken doen het niet meer...
Esther: " Nee die zijn uitgeklapperd....
Willem: " Die zijn doorgekookt...."
Babeth zal het zonder broertje moeten doen....
- Esther en Marcel naar de corona non proof markt in Emmen...
Komen terug met wel 5 haringen voor een tientje....
Dat is kaasje voor Willem...
" Nee Wampie... dat is haring met uitjes...."
- À la Bob.... we recreëren ons te pletter...
Badminton is wel hét spel van dit camping jaar...
Er moesten zelfs dure shuttles komen met veren....
Marcel: "even een andere shuttle pakken..."
Nu al...?????
Het ding is nog geen dag oud....
Willem: "Weet je wel hoe hard wij slaan?"....
Euh... Van A naar beter.....
- Iiiiieeeeee de muis ligt er nog
Hij is helemaal leeg gevreten.... alleen zijn velletje ligt er nog....
" Daar maken ze bontjasjes van voor Drenthse kaboutertjes...."
- Bengel slaapt overdag en is 's nachts wakker....
"Wampie hij schijt ook 's nachts....."
- Anderhalf uur lang in de keuken om pannenkoeken te bakken...
Vijf minuten om ze op te eten...
- Een zeilbootje op het water...
Kleine Pim: " Mam daar gaat Berend Botje.... die is bijna thuis hè "...
- Meiden perikelen.... niet nader te omschrijven....
- Maagpijn dus verder niet meer zoveel meegekregen van vandaag...





















1 opmerking: