woensdag 27 december 2023

27 december 2023


Dag van:
Als....
Je zo'n dag na twee kerstdagen  maar moeilijk op gang komt en alles weer op je af komt....
Maar twee vriendinnen je mee tronen naar het boerderij café in Intratuin....
Je het daar over alle pijnlijke hobbels in en op je weg hebt, ondervraagt wordt en de hobbels tot in detail bekeken en bediscussieerd worden....
Maar nu gedeelde smart ook heel duidelijk halve smart nu betekent....
Je heel veel aan hun adviezen, inside informatie en goede raad hebt....
Maar je uiteindelijk zelf beslissingen/keuzes moet maken....
Je dus pas vier uur later afscheid neemt van elkaar en je dan weer alleen voelt....
Maar terugdenkt aan hun lieve woorden....
Willem vindt dat hij ernstig op dieet moet....
En je een vers soepje maakt met een minimum aan calorieën....
Hij 's avonds prompt aangeeft dat hij het koud heeft ....
Maar dit een goed teken vindt omdat het betekent dat hij nu al afvalt....
Hij voelt dat er zeker al wel drie kilo af is....
Ik het hem help hopen maar er zelf andere methodes op na houdt om dit te weten te komen....
(Meteen is immers weten)....
Het einde van het te haken vest voor mijn kleindochter in zicht raakt....
Maar twee mouwen toch best nog twee mouwen zijn....
De top 2000, hoe hoger hij stijgt, steeds fijnere nummers laat horen....
Maar ik nog steeds niet aan Abba kan wennen....
Willem dat natuurlijk heerlijke muziek vindt....

En het welles, nietes niet van de lucht is....
Marco Borsato toch weer rijk vertegenwoordigt is in de lijst van de top 2000....
En je dus maar weer eens ziet hoe vergankelijk ophef is ....
Willem een film huurt bij Pathé thuis bios....
Maar dit dan niet een film is waar ik iets aan heb....
Ik dus maar weer ga zitten haken....
Maar niet verstrikt in het garen, maar in mijn hoofd raak....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten