zaterdag 3 maart 2018

2 maart 2018

Dag van:
Het blijft een endless story met die Bikkel van ons...
Vanmorgen kwam ik weer beneden en ja hoor....
Maar misschien is wel het ergste dat ik tegenwoordig... en dus vanmorgen, blij ben met waterdunne diarree....
 Dat is makkelijker opruimen....
Van... het was dus zo opgeruimd, schoon en er fris en ik kon met een gerust hart vetrekken...
Zal ik wel of niet tanken...?
Ik waag, tegen al mijn principes, dé gok...
Ik kán nooit zo goed tegen en zo goed als lege tank... maar om nou vanmorgen bij -7 te gaan staan tanken in dat tochtgat van de benzinepomp....brrrrrr nee....
 Van... zelfs nog ietsepietsie voor het rode gedeelte kom ik aan bij school...
Op onze afdeling heerst alweer een en al gezelligheid....
Praatje met die... praatje met de ander... elkaar de helpende hand bieden...er voor elkaar zijn..
Laat de kou maar buiten... binnen heerst warme collegialiteit...
 Van... laatste dag van de week... een kleuterdag vol uitersten....
De kleuters werken  heel hard vandaag...
En betalen daarvoor de tol aan het eind van de dag...
 Ach wat zijn ze moe....
Gezellig alle kussens op de grond en de dag eindigen met languit televisie kijken...
Van... bijtijds naar huis... maar wat het bijtijds als mijn collega en ik de klassen langs lopen om iedereen en fijn weekend te wensen, en die klassen donker aan te treffen..
Dé meesten zijn dus nog bijtijdser naar huis...
Zal ik tanken of niet tanken...
Ik red het met tot vlakbij huis... dat tank ik tot het nokje vol bij de gezellige mevrouw van het tankstation....
Altijd even een babbeltje maar vooral altijd samen lachen...
Grappig is dat als je elkaars humor hebt...
Van... boodschappen halen... geen Willem die mee eet dus gewon liflafjes halen... heerlijk...
Én tjonge wat schiet die verbouwing van het winkelcentrum al op....
Van ......thuiskomen en je hondenvriendjes weer thuis hebben.... kwispel kwispel kronkel kronkel grom grom....
Na vandaag lekker niet meer naar het asiel...
Na een dag als vandaag wil ik maar één ding... tussen de honden en knuffelen...
Van... oké... ik wil nog één ding... weten met welk liedje Waylon naar het Euro songfestival gaat...
Ik héb nog niet alle nummers gehoord en ben dus blij met de compilatie...
Als ik nummer 2 hoor ben ik meteen  verkocht...
Wauw wat een gaaf nummer...
Maar ja.. Nederland heeft een ander nummer in gedachten... ook mooi maar niet zoals nummer 2...
Alleen kiest Nederland niet maar kiest Waylon zelf....
 En.....YESSSSS nummer 2....
Een ontzettend vet lekker enorm rock nummer....
Van... ik zit voor de buis als het songfestival komt... tja mits Waylon door de voorrondes komt...
Maar dat zal toch wel met zo'n goed nummer...
https://youtu.be/q9gDxFS5bug
Nooit eerder vertoont op het songfestival... nee dat geloof ik graag... kan het me ook niet heugen en ik kijk al vanaf dat ik kan lopen volgens mij...
Van... de honden blijven aanhankelijk... zijn ook helemaal uit hun ritme natuurlijk...
Laat maar lekker gebeuren... ik geniet ervan...
Ben wel zo'n muts die van ouderwets knusse gezelligheid houdt..
Beter dan alle bewijsdrang die ik voorbij zie komen...
Leuk leuker leukst....
Blij blijer blijst...
Én dan lekker aangedikt van... kijk ons eens...
Jaloezie en wedijver kunnen vaak het slechtste uit de mens met boven halen...
En na leukst en blijst kan je alleen nog maar naar beneden vallen ipv klimmen...
De tv uit....
Genoeg voor vandaag...
Willem weer thuis en een stuk opgeluchter omdat de ontstekings waarden blijken gezakt....
Nog drie dagen ziekenhuis...
We praten na over alle gebeurtenissen..onder het genot van een glaasje swiege öllieje...
Het drankje dat Willem van zijn oude vriend afgelopen weekend kreeg...
We luisteren samen naar het Waylon lied...
Maar dan zijn mijn knollen op....









Geen opmerkingen:

Een reactie posten