vrijdag 9 maart 2018

9 maart 2018

Dag van:
Ik start de dag met zo'n echt vrijdagmiddag gevoel...
Helemaal fout natuurlijk want ik moet de dag nog beginnen...
Een lange dag nog wel...
Geen gekke dingen onderweg... gewoon lekker doorrijden...
Nog één map voor elkaar maken en dan is de gehele klassenorganisatie voor elkaar...
Gelukt!!!
Alles en alles op orde nu na 9 weken...
De klas staat als een huis en het voelt voldaan...
En vanaf dat moment ren ik me suf... van de kring naar werken... van werken naar fruit pauze... van fruit pauze naar gym brengen... van naar gym brengen naar een snel tussendoor ouder gesprek... door naar van gym ophalen.. naar buiten... brood eten... spel observatie met een collega... naar...
Oooooooooh het is tijd....
Jassen... tassen... zingen... zwaaien... nog twee ouder gesprekken....
Van... vrijdagmiddag... kwart voor vijf... en moe...
Nóg een collega naar huis brengen.... boodschappen doen...
Ik wil maar één ding... met de voeten omhoog en zitten tot ik en ons weeg...
Van... maar....
Ik strompel haast de deur door..... hal in....keu..... nee niks keuken....
"Kijk jij nooit op je telefoon... waarom neem je niet op.... je weet toch dat dat er om half 8 in z Goirle moeten zijn... je..."
Mijn hoofd tolt...Goirle?.????..... half acht????. gebeld?????.... geappt????.....
Van...neeeeeeeee....euh...oooooh ja..... gut... oeps....euh..... sapperdeflap..... heremetijd....heeeeeelemaal vergeten...
Willems dochter is vandaag 12 en een half jaar samen met haar vriend...
Oooch help... weg vrijdagmiddag gevoel... boze Willem... haastig eten koken... snel eten... en weer in de auto....
Compleet door de bol geschoten...
En ik nog wel antwoorden op de vraag van een collega of ik nog wat leuks ging doen, antwoorden..."Nee we hebben een heerlijk rustig weekend... beentjes omhoog en bedt niks..."
Maar daar komt dus erven mooi niks van....
Van.... maar het is en prachtig feest met veel mooie gesprekken...
Ik ben alleen te moe om er echt van te genieten...
Morgen misschien meer erover...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten