zondag 8 maart 2020

8 maart 2020

Dag van:
Willem preekt vandaag...
Het thema is dood...
Ten tijde van het schrijven ervan hij had niemand nog weet van het feit dat de dood zo nabij was...
De vraag is of hij wel moet gaan preken...
En Willem zegt alleen maar..."Ja juist nu!"...
Na afloop krijg ik een appje... zoals altijd...
Het was zo mooi Wampie en is heel goed gegaan... ik zette alleen het verkeerde lied in....
Maar dat werd hem vergeven....
Hoe kan het ook anders...
Van... zelf doe ik wat klusjes...
Werk voorbereiden, een nummer voor de dienst van donderdag voor Willem op een stick zetten... foto's voor zijn zus opzoeken voor een diavoorstelling tijdens de dienst....
En wat borduren...
Willem blijft in Hengelo bij zijn zus...
Bij de dood van zijn vader ging dat heel wat saamhoriger...
Nu met de honden ligt dat wat anders...
Van... met zegt altijd dat de tijd even stil staat...
Vandaag snap ik eigenlijk pas wat ze daarmee bedoelen als ik woensdag zijn beetje voor het laatst het journaal bekeek... de Corona teller op 21 stond en ik zojuist lees dat het al 265 besmettingen en 2 doden zijn....
In Italiƫ zelfs 133 doden op 1 dag...
Mijn dochter die haar vers gebreide trui komt halen en van een demonstratie/presentatie afkomt in Brabant weet me te vertellen dat de mensen in Brabant geadviseerd worden thuis te blijven bij hoest of verkoudheid ....
Van..... ook dat bij "Wie is de mol notabene 4 finalisten zijn is me totaal ontgaan...
Dat moet ik toch nog even terugkijken voor de finale zaterdag...
En verder heb ik niet zo veel te melden...
Alles is een beetje verdoofd...
Maar om nou te zeggen dat je dan nu niks voelt...
Nee.. zo werkt deze verdoving niet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten