vrijdag 19 november 2021

19 november 2021


Dag van:
Vast niet erg als ik het kort houd...
Het was een hectisch weekje....
Veel geniet momentjes maar ook harde noten te kraken...
Hoe klein kleutertjes ook kunnen zijn, hoe groot soms hun problematiek...
Hoofdbrekens...


Vandaag nog wel de verjaardag van Ozosnel gevierd...
En de laatste werkdag zo zinvol mogelijk ingevuld...
Ouderwets gymles hebben was er één onderdeel van...
Al leent de coronatijd zich uitstekend voor zakdoekje leggen.... ik hield het maar bij ' pietenmuts leggen, niemand zeggen, pepernoot strooien kraait de haan, twee paar klompen bij de schoorsteen staan,  één van stof en één van leer,  hier leg ik mijn pietenmuts neer'...
Én natuurlijk een cadeautjes race.... 
De groene pieten wonnen....

Een kleuter blijft echter slechts 5 minuten afgemat....
Direct daarna laait de energie weer op...
Die energiemeter van een juf werkt beduidend anders....

Én dan vanavond dus twee pubers in the house....

Te oud voor aanmaaklimonade te jong voor een wijntje... alhoewel....
Maar nooit te oud om allebei hun schoentje te willen zetten....
Giechelende druktemakers op jongensjacht....
Samen twee potjes 'Kezen' want dat was op de camping ook zo leuk....
En dat was het nog steeds... ook hier in huis aan de campingtafel.....

Giechel... Giechel.....
18 Jaar en forever young zullen we maar zeggen...

En daar zitten wij oudjes dan tussen...
Willem driftig zijn best doen ook grappig mee te doen... en ik af en toe met bakvissen opmerking uit mijn tijd van ooit...
Ik die na twaalven nog gedichtje voor in twee sneakers dicht en er twee luxe chocolade lolly's bij doe....
Het leven van een stiefmoeder....

Maar nu toe aan weekend....

Mijn energie level reikt tot below zero....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten