zondag 23 februari 2020

23 februari 2020

Dag van:
Afgelaste carnavals optochten...
En dat is nou nog wel het enige dat ik via tv aan carnavals spektakel zou willen zien...
Begrijpen doe ik het niet... maar zo'n fleurige wagen waar uren en uren werk in zit en een vaak niet te volgen thema of boodschap met zich meekrijgt omdat je de lokale politiek niet kent, dat vind ik dan nog wel grappig...
Echter... zoals ik onlangs al schreef... de vrouwelijk genoemde stormen zijn kwalijker dan die met een manlijke voornaam...
Dennis miste het jammerlijk aan kracht.... hier in Nederland dan... maar Ciara en Ellen daarentegen blazen flink van zich af...
Ciara liet wat schade achter maar Ellen kan er ook wat van....
Nauwelijks tot geen optochten dus vandaag... in de wijde omtrek niet...
Daar zit je dan met je opgetuigde wagen...oeps... praalwagen moet ik zeggen...
Daar gaan je uren noeste arbeid...in het diepste geheim...
Overigens beter bewaard dan de troonrede...
Maar goed.. om die uit te laten lekken is niet veel nodig...
Zelfs 'wie is de mol' is tegenover de troonrede een heuse top secret....
Van.... Willem gaat door weer een wind de honden uitlaten...
Kledder herders zijn het...
Dwars door modderpoelen....
Torzwart komen ze thuis...
Ook de baas is er niet van verschoond gebleven...
Voor de voordeur vindt dus de grote beurt plaats... wasbeurt welteverstaan...
"Wampie kun je mij de vlooien shampoo uit het kastje boven de magnetron even aangeven... een zwart flesje"....
Ik kijk.... ik zoek... ik speur... ik tuur....
Aha... ik vind....
Een wit flesje...
Wit is het nieuwe zwart zullen we maar zeggen...
Van... we hebben een verjaardag...
Acht jaar wordt de dame in kwestie...
Als cadeau geven we spullen voor de hamster waaronder een draagbare hamstertent.....
Een schot  in de roos....
De achtjarige zorgt meteen dat ze na haar verjaardag bij iemand kan logeren en de hamster moet mee want de tent moet uitgeprobeerd...
Een soort kampeer logeer evenement zeg maar....
Dag jarige... het was een leuk feestje.....
Van... en verder doen we weer niks...
In bad liggen...... Ik dus.... en  tv kijken....Willem dus....
Als dit zo door gaat kom ik de vakantie wel door...!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten