zaterdag 5 november 2022

5 november 2022


Dag van:
 Half zeven s morgens.... Willem moet naar Drachten...een uitje en optredens met koor Yes....

"Ik gahaaaaaaaaa".....galmt hij....
Ik ben wakker snauw ik nauwelijks hoorbaar terug....
En dan iets harder 'veel plezier en rij voorzichtig'...
Dat voelt toch beter...
Je weet wel....
'Ga nooit weg zonder te groeten, ga nooit heen zonder een zoen.....
Wie het noodlot zal ontmoeten, kan het morgen niet meer doen'.....

En och nog wat dingen te doen dus vroeg


opstaan kan geen kwaad....
Ik wil alvast wat Sinterklaas dingen voorbereiden voor school....
En laat ik, als ik klaar ben, daarna ook eens Netflix kijken....
Voor ik het weet heb ik een serie te pakken die me wel trekt...
Zes seizoenen maar liefst...
'Dix pour cent' ofwel tien voor honderd....

Na een onverwachte recessie doen agenten van een bekend agentschap in Parijs hun uiterste best om hun beroemde cliënten tevreden te houden en hun bedrijf te redden......
Hierdoor ontstaan de nodige intriges.....
Hun cliënten spelen in films en soapseries, maar binnen het bedrijf is het vaak ook net een soapserie.......
Voor ik het weet ben ik vier afleveringen verder....


Van Willem krijg ik allemaal fotootjes toegestuurd...
Ze varen op de Alde Faenen.....
"We hebben een zeearend gezien Wampie" appt hij verrast....
En dat terwijl ikzelf hier krampachtig dat herfst/winter dipje de kop probeer in te drukken hier....
Ik kom tot niks...
Zou mijn kast winkelklaar kunnen maken...neeeee geen zin in....
Het foto album maken dan van de tweede keer Chalkidiki....neeee geen zin in...
Alvast wat Sinterklaas gedichten schrijven misschien....bleg, ook geen zin in.....
En Annet heeft ook al geen boodschappen nodig....
Ze knapt trouwens al aardig op ...
Nog wel moe maar koortsvrij....

Willem komt laat thuis....

Maar de kippenpoten die ik heb liggen lust hij nog maar al te graag....
"Je ziet er moe uit" constateert hij....
Ach ja...herfst dipje....die rot PowerPoint Microsoft vriendelijk gemaakt.... Sint werk voorbereid....doosje kaasvlinders verorbert en een halve zak krijtjes drop....
"Aha zo'n bui dus".....en dus zegt hij verder maar niet veel meer....
Jakkes wat een verstandige man...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten