woensdag 3 januari 2018

3 januari 2018

Dag van:
Nóg steeds ziek... hoeveel kan een mens slapen op één dag....
Je ogen gaan open en vallen meteen weer dicht...
De koorts wil niet echt zakken...
Slapen...
Wakker worden met de gedachte dat vriendinnetje vandaag weer thuis komt...
Slapen....
Wakker worden en flarden meekrijgen van een stormachtig weerstype... Code oranje zelfs.... ik heb de moed niet eens om naar buiten te kijken...
Slapen....
Dan de appjesregen van de familie app.... vandaag krijgt Luna gips  om haar beentjes omdat ze steeds op haar teentjes blijft lopen...
Ik zie haar verbeten koppie op de foto's..
Was oma beter geweest dan had ze al in Haarlem gezeten maar oma is ziek en dus spreekt ze maar een berichtje in....
Kleine dappere Luna...
Slapen....
Willem gaat met zijn dochter en kleindochter schaatsen en pannenkoeken eten.... ik strompel naar beneden waar ik direct weer op de bank plof..
Oh Babs alsjeblieft claim die honden niet zo... ik erger me suf...
Slapen.....
 Poes blijft onafscheidelijk aan mijn zijde...
Wat kan een mens zich beroerd voelen...
Hangen... tv aan en niks meekrijgen van waar je naar kijkt... ja iets met koken...alsof eten me nu interesseert...
Hangen en weer in slaap vallen...
Vriendinnetje is geland in Düsseldorf.... ik is blij...
Hangen....
Koude rillingen en warm tegelijk...
Luna facetimed... oh oma jij bent zieker dan ik....
Ik zie twee gips beentjes van de rolstoel naar de bank hobbelen...
Zes weken moet ze... arme schat...
Morgen ligt er een cadeautje in de bus... dat heeft oma online vanaf de bank onder de deken besteld... lang leve een webshop...
 Willem komt thuis... en echte opadag  gehad...hij glundert helemaal....
Soezelen.... samen 'kijken in de ziel' kijken... wat een grappige ondeugende man is die Dries van Agt...
Van.... ik kan niet meer... bed opzoeken....






Geen opmerkingen:

Een reactie posten