vrijdag 5 januari 2018

5 januari 2018

Dag van:
Zullen we proberen en tv meubel te kopen vandaag vraagt Willem lief omgaat hij me na een transpirerend wakkere nacht brak op de stoel ziet zitten...
Ach laten we dat maar proberen...
En zo lopen we niet zoals vele Nederlanders op tweede kerstdag maar op 5e nieuwjaarsdag over de woonboulevard..
Duizelig zweterig maar ik loop....
En binnen anderhalf uur hebben we niet alleen een tv meubel maar ook een bank, en stoel en een bureautjetjetje....
We huren zelfs nog een boedelbak om de bank morgen op te halen en van zijn plek te sjouwen want Leen Bakker verkoopt alleen maar... stelletje $#$%&*》¿¿~.......
Ik plof op m'n tweede hands heerlijke fauteuil en val in dommel slaap stand...
Van... nou is Willem niet de naam die je moet vragen en tv meubel in elkaar te zetten dus dat was ik me 's avonds aan...
Meestal heb ik die dingen zo in elkaar maar dit is er volgens mij eentje waar je toverspreuken voor nodig hebt..... ik die alles goed..... twijfel... haalt t weer uit elkaar... maar het kan maar op één manier...
Handig zou je zeggen maar toch krijg ik het kreng niet in erlaat...
Morgen maar hulptroepen inschakelen...
Ben ook misselijk van moeheid nu....
Wát een pokkevirus....
 Morgen meer... hoop ik.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten