zaterdag 28 juli 2018

28 juli 2018 Dag 1 Wilsumer Berge

Dag van:
Hoor ik dat goed... regen.....
Weet alleen nu niet of ik er blij of ongelukkig van moet worden....
Iets met kampeer gruwel...en natte spullen..
Van. ... het gaat niet passen in de auto Wampie...
Dat gaat het wel Willem...want dat gaat het ieder jaar...
Van dekbedden... tassen... parasol...alles ligt beneden op een hoop...
Van passen... meteen.... proppen...
Elk hoekje, gaatje, open plekje wordt benut...
Maar vol is vol....
Van.....vergeet Willem zijn eigen dekbed. .
Dat past niet meer Wampie...
Dat past Willem...!!
Van.... proppen....
Nu geen deur meer openmaken... kofferbak dicht laten anders gaat het mis....
En met de assen bijna op de straat naar het pension rijden...
Oh ja... poes moet dus ook mee...
DAT PAST!!! (bij Babeth op schoot)...
Van TomTom wijst ons een vreemde maar landelijke en idyllische weg naar de snelweg...
Van.... hoezo SNELweg..... niks snel weg... file...
De A1 zit dicht.... de A50 kent haar wegwerkzaamheden en Duitsland en Nederland spelen landje verwisselen want alle Duitsers komen massaal een vakantie kijkje hier nemen en wij vertrekken naar hun land....
File... file... file.... en nog meer file....
We doen er 1 uur en een kwartier over om alleen Arnhem maar uit te komen...
Van..... dan eindelijk kunnen we verder...
Van... we worden herkend in Wilsum....
We kennen ons plekje. ..
Nee nee jullie worden begeleidt... dat is beter voor een snelle correcte doorgang...
Oh .....zo los je files op...
Van. . warm welkom met Esther, Marcel en Floor....
Wat voelt het weer goed...
Van..... crime van het jaar... tent opzetten...
Van.... één portier open en de hele huisraad ligt in één keer buiten....
Het gerinkel van Malle Pietjes winkeltje is er niks bij vergeleken....
Van.... de tent ligt niet goed...
Wel Willem...
De tent zit binnenste buiten...
Nee Willem... wie bergt nou een tent binnenste buiten op.....
Marcel!!!!!
Willem die tent ligt goed....
Wampie... die tent ligt toch goed...
Mijn indianen naam blijft "wijze vrouw" dus kiezen op elkaar....
Van die tent staat niet goed...
Willem die stokken moeten ook evenwijdig staan...
Van .......dát zeil zit niet goed...
Willem dan moet je het zeil recht trekken....
Van..... de deur zit te hoog...
Dan zet je de stokken wat wijder uit elkaar....
Van dé haringen zijn krom....
Dan pak je een andere haring...
Van dé tent staat....maar kijk die lucht...
Van... jongens!!!!!!!! red de huisraad. .
Graaien wat je graaien kunt en in die tent gooien...
Honden naar binnen....
Van.... net op tijd.... hoosbui... onweer.... noodweer....
 Nu niet alleen nat van zweet maar ook doordrenkt van de regen. ..
Joepie.... k(r)amperen.....
Van.... het klaart weer op... de temperatuur is gedaald...
De eerste mens met wc rol rent over de camping. ..(oh dat ben ik zelf)....
Van.. nu alles rustig uitzoeken en luchtbedden oppompen. ..
Papa mijn luchtbed is lek...
Kan niet... dat ding is nieuw...
Inspectie luchtbed... dop niet goed vast....
Van papa. ..er komt een rare lucht uit de koelbox ...
Inspectie elektrisch koelbox...
Shampoo waar de dop vanaf geschoten is en is gaan lekken...
Ja sorry shampoo in een koelbox ouds ok niet logisch.... maar je weet wel... in elk gaatje... hoekje..... open plekje...
Ravage dus....
Schoonmaak. ..
Willem in paniek...GEEN ZEEP OP HET TENTZEIL... anders raakt die lek...
Van..... honden naar buiten...... verstrikte riemen....
En een afgebroken draaipin waar ze aan vast zitten...
Van waar is de waslijn... ik moet nu mijn vieze t-shirt ophangen...
Zoektocht door alle kratten huisraad...
Van..... tent Esther en Marcel lek....
Ik: probeer ducktape...... die heb ik hier...
Marcel naar de overbuurtentbewoners....
Marcel: moet met ducktape zeggen de buren......
Mijn indianen naam is "wijze vrouw"...... Ik zeg niks....
Van.....KOFFIE!!!!!
Van... de honden riemen weer in elkaar....
Van... we zitten....
Willem, dit t-shirt is ook al vies ...
Nee Wampie... dit is een doorleeft t-shirt....
Van... we genieten voor onze tent....
Willem: pffft dat viel me dit jaar niet makkelijk die tent opzetten. .
Ik: tja en volgend jaar als je de tent opzet ben je al 60...
Van......ik soms domme indiaan......
Van... naar de winkel....
Oeps Duitsland... die winkels sluiten vroeg op zaterdag.... en zondag zijn ze gesloten...
Van... dan maar patat....
Patat...mit Bratwurst.......en zo...
En morgen zien we dan wel weer....
Van. . keuvelen en gein maken....
Iets met anti stressballen... iets met bierfles doppen.... iets met giechelen...
Van.... de Bakkertjes gaan vroeg naar bed...
Hanna ook... nee toch niet....
Van... Babeth, Willem en ik toepen de avond vol. ..
Van.... vesten aan en lange broek... het is fris...
Van gister wisten we niet hoe we in slap moesten komen OP de deken (hitte)... vandaag weten we niet hoe snel we ONDER die deken moeten kruipen (frisjes)
Yes campinglife.....













1 opmerking:

  1. Ik vocht met mijn vriend en hij maakte het uit met mij, ik maakte me zorgen over onze relatie omdat ik zo veel van mijn vriend hou en hem niet wilde verliezen, dus besloot ik een oplossing te zoeken op internet toen ik verschillende getuigenissen van mensen zag ik bedankte Lord Bubuza voor het herenigen van hun relatie, dus ik nam onmiddellijk contact op met Lord Bubuza op WhatsApp: +1 505 569 0396 en vertelde hem mijn relatieproblemen, hij reageerde en beloofde me te helpen. Hij verzekerde me dat ik de resultaten binnen 12 tot 16 uur zal zien. Ik deed wat hij me opdroeg, 15 uur later belde mijn vriend me huilend op en smeekte me om te vergeven en hem terug te accepteren. Lord Bubuza is geweldig en ik kan niet stoppen hem te bedanken. Neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen