zondag 23 juni 2019

23 juni 2019

Dag van:
Nee hoor... mij hoor je niet over het weer....
Niet over dat ik mijn bed uit zweette.....
Niet over dat ik na een uur wel weer een ander jurk kon aantrekken....
Niet over dat Willem vandaag wel 100 keer en meer zei dat hij het zo warm had...
Niet over de honden die de hele dag wel onder de sproeier wilden...... maar dat dat dan weer wel een paar prachtige plaatjes opleverde....
Van...... maar wel van ... samen een mooi overhemd voor de bruiloft voor komend weekend gescoord voor Willem....
"Nee ik hoef geen nieuw overhemd"....
En ik die hem eigenwijs toch meesleur naar de  mannenmode zaken....
Daar volgt dan zoiets van....
Nee veel te warm....
Nee veel te duur....
Nee veel te groot....
Nee veel te duur....
Nee veel te druk ....
Nee veel te duur...
En net als je dan de laatste winkel uitloopt ziet hij iets wat zoooooooo mooi is..... zoooooo'n goede kwaliteit.....zooooooo'n leuk boordje.......en toevallig ook nog eens het duurste overhemd dat we tot nu toe tegenkwamen.... maar dat hij wel koopt....
Dat dus. ..... iets met winkelen met mannen.... die ons vertellen dat ze niks van vrouwen logica moeten hebben....
Maar goed... hij heeft een overhemd dat ook nog eens redelijk goed bij mij jurk past....
Ik ben tevreden... mij hoor je niet....
Van.... en ook wel van heerlijk lezen in de zon....
Nou ja... heerlijk....
Het betreft een boek dat ik kreeg in de week van het spannende boek....
Gratis bij de bestelling van Rinkeldekink van Martine Bijl....
Een krankzinnig boek is het.... letterlijk krankzinnig...
Dolores Dolly Poppedijn....
En moede verliest haar baby (eigen schuld?)
Ze wil haar baby herscheppen....
In een (reborn) pop.... in een opgegraven baby lijkje...(?)....
Het is meeslepend...
De schrijver... als je het mij vraagt, een hele goede schrijver die blijkbaar wél iets heeft met vrouwen logica.... althans hun intens verdriet,... noemt het een wiegelied boek...
Enfin... lees de recensie/ boekverslag in de link hieronder en oordeel zelf....
Ik verslond het boek (In een paar uurtjes)..... maar wil het nog een keer lezen om het echt te begrijpen....
De schrijver laat namelijk ook bewust feiten... gegevens... belangrijke informatie... weg!
https://www.scholieren.com/verslag/zekerwetengoed/dolores-dolly-poppedijn-thomas-olde-heuvelt
Oh ja... de schrijver heet Thomas Olde Heuvelt....
Ik ga beslist meer van hem lezen...
Prachtig taalgebruik....!
Van.... dan hebben buurman en buurman vandaag weer uiterst hun best gedaan...
Bij gebrek aan een zonnescherm hebben zij er samen één gefrabriceerd.....
Er hangen nu witte lakens voor de ramen....
Het is geen gezicht, maar het werkt denken ze wel....
En het was weer bron van een half uurtje vermaak...
Ik zeg je... die twee kun je zo in de live versie van buurman en buurman zetten....
De levende reïncarnatie.....
(Oeps... dat boek gaat me parten spelen)....
Van.... wéér een poging vakantie boeken gedaan....
Tweeentwintig sites open....14 Kos, 2 Malaga, 2 Sardinië 1Puglia, 2 Parga en 1 Barcelona....
Doe maar Barcelona....(vindt Willem)....
Ik klik alle andere eenentwintig weer weg....
Ik vul de gegevens in....
Ik wil op verzenden klikken....
Zegt Willem "of toch maar Kos ".....
 Lieve Willem... het is 10 uur 's avonds.... ik wil nog douchen en haren föhnen..... mijn blog moet ik nog schrijven.....doe me een lol....!!!!
"Ja maar......"...... iets met nadenken.... vrienden weerzien.... lekker vertrouwd....
"Ga jij dan je blog nu buiten schrijven... het is lekker afgekoeld.... dan weet ik het strakjes wel".....
En dan wil je als liefhebbend levensgezel zo'n man toch tegemoet komen hè.....
Dus ga je buiten zitten schrijven... terwijl ik dat eigenlijk altijd het liefst languit liggend op bed doe....
Maar goed... ik zit buiten....
En met mij.....8400 muggen..... die mij allemaal lekker vinden....
Wanneer ik toch zeker 0,2% van hen in hun levensbehoefte heb voorzien... namelijk mijn bloed doneren.... ben ik het zat....
Willem bekijk het... wil ik niet uitgezogen worden en nog iets van mijn rode levens elixer overhouden.... en om niet tegen de vlakte te gaan ....ga ik nu naar boven....
Morgen weer een dag....
Van.... ik lig dus nu lekker languit....
In het donker....
Mijn scherm van de Samsung verlicht de slaapkamer...
En raad eens wat.... muggen zijn gek op licht.... en op mijn bloed....
Dit wordt weer zo'n nacht......








Geen opmerkingen:

Een reactie posten