zaterdag 25 februari 2023

25 februari 2023


Dag van:
Vandaag moet ik toch echt weer een beetje aan werken gaan denken....
Morgen heb ik er geen tijd voor....

Achter de computer die maar...met een knetterende oorpijn...
Geen idee hoe ik daar nu weer aan kom...
Het thema vervoer begint als we weer op school komen en daar is natuurlijk van alles over te vinden.....
Een paar uurtjes ideetjes verzamelen en leuke lessen maken...

Ik heb over vandaag echt niet veel te vertellen verder....
Al helemaal oninteressant is het dat ik daarna voor de derde keer een camping probeerde te reserveren maar dit alwéér mislukt want, na twee keer geen gehoor zat nu de receptie zat dicht.....

Ondertussen komen onze camping vrienden weer met andere ideeën....
Ik bekijk de campings allemaal.. Ze voldoen allemaal aan onze criteria; disco voor pubers, bomen voor de honden....
Niet alleen de prijzen verschillen of het wattage dat je tot je beschikking hebt,  maar ook de afstand tot de sanitaire voorzieningen...
En ik denk dat ik dit laatste toch het belangrijkste vind....

Dan begint mijn oor te lopen....
Nou ja, in mijn oor begint het te lopen...
Trommelvlies is dus nu door .....maar de druk er nog niet echt af....
Ik kan er mee leven.....


Ik leg mijn borduurwerk even aan de kant en maak mijn haak dekentje eindelijk af....
Best leuk geworden....

En Willem en ik eindigen de dag met wat gekrakeel en discussie of het woord in de quiz Connection nou Freddie Mercury of Queen is ....
Willem wint.....

Een behoorlijk oninteressant dagje dus... Stilte voor de storm zullen we maar zeggen...
Morgen immers eerst Willem in de kerk assisteren met de PowerPoint, dan lunchen bij het dominee stel dat niet weg ging....en daarna het huwelijksdinertje van mijn dochter en schoonzoon....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten