dinsdag 11 juli 2023

11 juli 2023


Dag van:
Jouw hoofd staat nog helemaal niet naar vakantie hoor ik Willem vanmorgen zeggen...
En dat klopt wel ongeveer...
Ik heb heel wat lijstjes in mijn hoofd maar nog niet één vakantie lijstje....
Vandaag is immers weer zo'n dag dat je van alles moet onthouden maar dan school gerelateerd....
Het lijstje zit van minuut tot minuut in mijn hoofd geprogrammeerd....
Daar heb ik geen AI, Artificial Intelligence voor nodig...
Die ouwe kop van mij doet het nog prima zelf....

Ik weet welke ZBO-er komt en hoe laat, ik
weet hoe laat de DTT-er komt, ik weet hoe laat de wisseldag begint en waar de kinderen heen moeten, ik weet ook dat we een extra stagiaire krijgen, dat die andere leerling moet wennen in een andere klas, twee collega's op bezoek komen, ik twee overdrachten heb waarvan één nog geen tijd heeft doorgegeven...
Ook dat ik nog een incident registratie moet melden, en het smoelenboek moet aanvullen....

Dat ik nog één ouder moet bellen en vier moet mailen, en dat ik even in de gaten moet houden of mijn medicijnen wel op tijd bij de apotheek zijn....
Ik weet ook dat Willem vandaag een overleg heeft en vanavond niet mee eet omdat hij een bbq heeft....
Oh ja, en dat ik vandaag nog iets niet ophalen in een bepaalde winkel...
Best wel genoeg voor vandaag

Met de kleuters is het slechter gesteld...
Zij zijn doodmoe...
Het spel met de koffer is al teveel van het goede ...
De spanning zit er goed in bij de twee die vandaag in de onderbouw gaan gaan kijken....
Ze willen spelen op matten...liggend.... hangend.....lui en languit....
Ze willen niet zingen, ze willen niet praten, ze willen niks....
Ja, aan het eind van de dag voor de tv hangen willen ze...
Story zoo filmpjes kijken....en hun ogen dicht laten vallen....terwijl hun juffen vol adrenaline zitten....

Vandaag hebben we onze eerste cadeautjes binnen...
Oh echt leuke cadeautjes...
En eindelijk eens geen chocolade....
Niet om ondankbaar over te komen hoor, maar ik ben geen grote fan van chocolade...

We hebben leerkrachten cakemeel om zelf te bakken....
En een lolly in de vorm van een heel groot hart....

S Avonds doe ik net als de kinderen..... helemaal niks....
Willem doet nog wel een poging om iets over ons vertrek van donderdag te vertellen maar ik pak het niet meer op....
En ja Willem, morgen pak ik mijn koffer....ga nou maar barbecuen...doei...

Niks...helemaal niks doe ik....dom voor de tv hangen....
En nu ik zo mijn blog schrijf, zou ik niet eens meer weten waar ik naar gekeken heb...
Nog twee dagen te gaan....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten