zondag 23 juli 2023

23 juli 2023


Dag van: 
Ik heb geslapen als een roos...en mocht ik vannacht toch een keer wakker zijn geweest dan weet ik daar in ieder geval niks meer van, zo ver weg was ik vannacht....

Al vroeg een telefoontje....
Het is Annet, maar mijn Bluetooth staat nog aan dus en heel geharrewar zonder geluid voor ik er erachter kom dat het geluid nog in mijn oortelefoontje zit dat op het nachtkastje ligt....
Bluetooth uit en ja hoor, ik hoor haar weer....
Even napraten over gisteren....
Maar was het nou meer verrassing of schrik hihihi....
En ik had haar wel even mogen vertellen dat er een verrassingsparty was want dan had ze wat anders aangetrokken....
Ja duh lief vriendinnetje, dan was het immers geen verrassing meer geweest....

Dan een appje.....

Van het streambeamteam....
Het geluid doet het niet...
Vanuit Nederland en Frankrijk schieten we telefonisch te hulp...
En ja hoor, weer geluid in de livestream van de kerk...

Willem is vandaag geen voorganger maar ambtsdrager van dienst...... kerkdienstregelneef noem ik dat....
En net als de dominee van die dag Willem aankondigt om de schriftlezing voor te lezen en hij dus plaats maakt voor hem op

de kansel, valt de dominee van het podiumpje....OEPS....
Het loopt goed af ...

Gedoe op een vroege zondagmorgen dus...

Ik kijk naar buiten....
Regen en een fris windje...16 graden....
Je zult nu maar op de camping staan...

Toch stiekem even kijken hoe het nu in Griekenland is...
Elf uur en daar nu al 37 graden....
Even twijfel ik over waar ik nu het liefst zou willen zijn, maar ik hou het toch maar nog maar even op Nederland.....al moet dit weer hier niet te lang aanhouden natuurlijk....

Ik doe nog maar eens een was in de machine...
Tenslotte moet alles weer schoon voor de volgende vakantie...
Alhoewel...ik denk dat we dan wel wat warmer spul mee moeten nemen ...
Laat ik ook maar wat truien uit gaan hangen...
En waar heb ik mijn regenlaarzen nou toch opgeruimd....?

In Griekenland is het vandaag 42 graden geworden, appt Elona ons ....
Ze zijn de hele dag binnen gebleven....
Ik twijfel of ik jaloers moet zijn....
Zeker als ik zie hoe Rhodos in brand staat....
Ze zouden ons hoosbuitje van vandaag goed hebben kunnen gebruiken....


Ineens krijg ik zo'n schrikgevoel van 'ik moet nog even wat lessen voorbereiden, het is al zondag'...
Oei, teken dat ik toch nog niet geheel ontstresst ben....

Dan maar even, blik op oneindig, 'de sterkste man' kijken....
Zou dat nou leuk zijn om getrouwd te zijn met zo'n man...?
Ik kan me er niks bij voorstellen...
Één verkeerde beweging bij een knuffel en hij maakt pasta van je...
In het ergste geval zelfs alleen de saus...

Neeeeeee hè, we hebben we muizen in

keukenladen....
Alle zakjes sauzen en suiker aangevreten....het bouillonblokjes doosje leeg, de bulgur en de rijst op....
Er moeten hier obesitas muizen rondlopen nu....
Klusje van de zondag:....keukenladen weer ontsmetten....
Alle muisvriendelijke etenswaar eruit, al is daar niet veel meer van over nu...
Alleen de kruiden in plastic en glazen potjes er nog in....
Soms is in de natuur wonen toch iets minder prettig....
En trouwens....waar hebben we eigenlijk twee katten voor...?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten