donderdag 13 juli 2023

13 juli 2023 voorbereiding vakantie Chalkidiki en laatste dag schooldag


Dag van:
Een laatste schooldag die niet zo voelt.... 
Ik heb het gevoel dat ik nog een week nodig heb om alles écht af te krijgen....
Vandaag nog een kennismakingsgesprek met ouders...
De opmerking van een collega "jij krijgt ook wel de leukste kleuters hè!"....
Want inderdaad, wat een prachtig kereltje met stralende lach staat er s morgens voor me....

Dan twee observanten die drie leerlingen komen observeren...
De zus van Gaby mijn klassenassistente gezellig de hele dag in de klas...
De zorg binnen onderwijs ondersteuner erbij...
Allerlei loslopend personeel dat druppelsgewijs al een beetje afscheid komen nemen....
Steeds maar ouders in de klas met bedankjes, cadeautjes en knuffels...
Het is echt wel een gezellige bende in de klas....
Van werken komt er niets terecht natuurlijk maar ach....
We lachen, we pinken traantjes weg, we praten, we knuffelen, we schaterlachen....
Toch wel dat laatste schooldag gevoel nu soms een beetje....

De middag pannenkoeken eten en

mensenkinderen, ik had er nog wel vijf pakken bij kunnen kopen...
Ze eten tegen de klippen op....
Dan het blote voetjes pad....en..... EEN IJSJE!!!!!......
Hoe fijn kun je de laatste dag met juf Wampie en Gaby afsluiten.....

Een appje...of we chique kleding mee willen nemen...gala kleding....
Ze hebben daar in Griekenland een verrassingsavond voor ons gepland...
Help....galakleding....welke dan...hoe dan...?

Poppenhoek opruimen, laatste stukje overdracht van dit schooljaar, laatste check in mijn mail, laptop afsluiten en inpakken....
Ik moet nog van alles doen....
Maar ik kan niet meer....
Dag top druk schooljaar, dag ontzettend leuke klas boordevol oh zo lieve leuke kleuters, dag betrokken ouders wat hebben jullie ons gruwelijk verwend, dag lokaal, dag laptop, dag ontzettend lieve oprechte collega waar ik zo fijn mee heb samengewerkt voor twee en een half jaar en dag andere gezellige collega's......
Ik ga.....
Ik kan me nog niks bij een vakantie voorstellen maar ik ga echt....


Ik sjees de supermarkt door om nog iets te eten te bemachtigen....

Ik sjees het winkelcentrum over voor een avondjurk...maar vind natuurlijk niks in een half uurtje...
Gelukkig de super tip van een lieve collega om gewoon mijn trouwjurk mee te nemen....
Thuiskomen in een keurig schoon huis..
Hulde aan Willem...
Honden wegbrengen.....
Ik doe de laatste spullen in mijn koffer mik....
Willem terug...
De auto in....
Buren die uitzwaaien....
Mijn hoofd nog bij school....mijn lijf in een auto die ons naar het vliegveld in Düsseldorf brengt....
Ik die mezelf vervloek om deze planning...

Sheraton hotel.... prachtig....
Met een heuse robot die je kan oproepen voor eten en drinken dat hij dan naar je kamer komt brengen....
Toch maar de bar in...
Onszelf even opfrissen en......

Ja hoor... föhn vergeten....
Meest essentiële hulpmiddel....
Morgen op het vliegveld maar eentje kopen....

Leuk die bar hoor....maar ik kan niet meer....
Vier uurtjes slapen nu en dan inchecken....
En mijn haar morgenochtend dan....?
We zien wel ....






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten