dinsdag 20 februari 2024

20 februari 2024


Dag van:
Je gaat er toch op liggen hè....op die klik van de voordeur....en dan het geblaf van de honden....
Is alles goed met Blitz...?
Of liever gezegd, valt het mee ....?
Het blijkt een ernstige dikke darm ontsteking te zijn....
In het gunstigste geval dan, want het kan ook zijn dat ze iets opgegeten heeft....
Nu is Blitz gelukkig niet zo'n alles in haar mond steekster dus dat kunnen we denk ik wel afstrepen....
Maar je weet nooit natuurlijk....
Ze heeft voor nu een spuit gekregen en Willem moet tot half twee opblijven om haar nog een keer antibiotica te geven....
Pffft....laat het met een sisser aflopen....
Ik kan in ieder geval vanaf dat moment mijn ogen dichtdoen en gaan slapen....
Willem kan tenslotte morgen overdag nog een powernap slaap pikken...ik moet tot half negen 's avonds door....

En allemachtig wat was het een dag....

Leg eerst kleuters maar eens uit hoe het nieuwe thema vier elementen eruit ziet; lucht, water, vuur en aarde....
Achteraf viel dat erg mee....óf mijn uitleg was goed, óf ik heb negen ontzettend slimme kleuters in de klas....
En dat laatste heb ik zeker.....!
Het werd in ieder geval een leuke pre introductie want volgende week gaan we er immers pas echt over werken....

En verder waren er wel honderd klusjes te klaren vandaag....
Wat gaan we doen met dat nieuwe hok dat in de gang gebouwd is in de vakantie....?
Vergeet die nieuwe ouders niet te bellen voor een kennismakingsgesprek....
Een MDO met behandelaars....
Emailadressen regelen voor de nieuwe collega's....
Hulp bieden aan de buurklas......
Alle handelingsplannen nog een keer uitprinten voor vanavond....
Reageren op het nieuwe gymrooster....
Technische mannen die gedane klussen komen controleren.....

En ......wauw het nieuwe digibord dat ik mag uitproberen is binnen......
Dus een gedegen uitleg en dan maar uitproberen....
En dan 6 oudergesprekken tot half negen 's avonds......
Prachtige gesprekken overigens....
Thuiskomen en niet direct kunnen slapen....
Dus naar even lekker lang met Blitz knuffelen.....
Na de vakantie je werk weer oppakken met een 14 urige werkdag....
Ik zeg: dat hebben we weer even mooi geflikt......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten