zondag 26 mei 2024

26 mei 2024


Dag van:
Wie is er op het onzalige idee gekomen om die kerkdiensten in plaats van om half elf, nu om tien uur te laten beginnen....
Dag bed in de vroege vochtige ochtend....

Wie is er op het onzalige idee gekomen om een nieuwe laptop voor het beamerhok aan te schaffen....
Niks doet het meer....
En doet het ene het dan (het beeldscherm) dan valt het geluid weg....
En doen de grote schermen het dan, dan doet de streamer het niet meer....
Frustratie bij ons technici.....

Geen achterliggende muziek dus bij

Willems fluitspel.....
Geen PowerPoint op YouTube.....
En een Willem die zich ergert....
Het sloot trouwens wel mooi aan bij het thema van de dienst 'wees je bewust van wat je wel kan'.....

Thuiskomen.... Willem naar het verjaardagspartijtje van zijn kleindochter....ik achter de volgende laptop....die van school....
Verder met de eindevaluaties....
Het is me weer een klusje....


Kreeg ik gister telefoon dat mijn schoonzoon weer met hartklachten naar de huisartsenpost moest, vandaag krijgen we bericht dat onze Bob van de vriendenkliek met ambulance naar het ziekenhuis is, alwaar hij zijn tweede tia van dit weekend kreeg....
Ik zeg: lekkere zondag.....!!
Ja, en tijd om het boek van hoop van Jane Goodall erbij te pakken heb ik even niet nu....
Ik moet het maar eventjes met een dosis 'goede moed' doen ....
En zoals altijd zal me dat ook wel weer  lukken....

En zo stort ik me vandaag op het werk....
Vanachter het glas bewonder ik de zon en even later de enorme donder en bliksem en regenbui....

Maar welk weer het ook is, de vogels blijven zingen....
Laat ik maar gauw verder gaan...
Hoe eerder het werk gedaan is hoe fijner het voelt....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten