vrijdag 31 mei 2024

31 mei 2024


Dag van:
Dan lopen er zo'n drie á vierhonderd honderd mensen over ons bruggetje....vooral kinderen....
Avondvierdaagse.....
En je denkt maar één ding: 'goddank GODDANK is deze kinderen het vreselijke filmpje van zes uur op het journaal bespaard gebleven.....
Want hoe .... HOE is het in godsnaam mogelijk dat je live op tv ziet dat een mens een ander mens een mes in zijn nek steekt....
Niet een film.....
Niet 'stil maar, het is niet echt, die meneer staat straks weer op want het is maar een film'....(trouwens ook dat is niet het soort film dat je met kinderen bekijkt overigens hoor)....
Nee, gewoon live op tv een paar minuten lang een levensechte steekpartij van iemand die een ander een aantal messteken toedient waarvan eentje zichtbaar in de nek ....

Straattegels vol bloed.....een lichaam dat niet opstaat.....
Het andere lichaam dat met datzelfde mes ook nog even op een agent insteekt....
Hoe.... HOE is het mogelijk.....?????
Willem is er zo boos over dat hij pardoes  de NOS aanschrijft.....en dat is iets dat hij eigenlijk nooit zou doen....

Maar mensen toch, in wat voor wereld leven we toch dat we om zes uur, als alles kinderen nog wakker zijn, zulke beelden vertonen....?
Is de media ethiek dan zo diep gezonken...????

Ben je eigenlijk nog intens verbolgen over

deze beelden op dit tijdstip, hangt de volgende donderwolk alweer boven je...

Een appje of mijn Instagram gehackt is....
Laat het niet waar zijn.....
Maar het is wél waar dus.....
En niet alleen mijn Instagram maar mijn Facebook ook.....
En mijn outlook ook....!!!!
Tijd om mijn zoon en schoondochter in te schakelen....
En eindelijk na 5 uit ploeteren kan ik dan weliswaar weer in mijn Facebook maar.....
Het emailadres van de hacker krijgen we niet weg.....
We veranderen in allerijl wel wat wachtwoorden, gooien er een Authenticator overheen, maar het helpt niet echt, en Instagram krijgen we niet terug.....

Een verloren account dus dat Instagram....
Jammer van al die mooie foto's....en wat heeft een hacker daar nou toch aan....?
Ook Facebook blijft uiteindelijk nog raar doen....
Maar het is bijna 00.00 uur en we zijn moe van alles maar proberen....
Morgen maar weer verder proberen....
Bah wat een dag.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten