dinsdag 16 februari 2021

16 februari 2021


Dag van:
Nou oké... ik ben er nog niet aan toe...
Jaaaaaa... aan een nieuwere auto wel.....
Maar aan het afscheid nog niet...
Vandaag dus nog uitgesteld...
Maar morgen..... of anders overmorgen.... of...
Wat een vreselijk mens ben ik ook....

Goed.... dat was in kort mijn heen en weer ... mijn wel en niet... mijn nu en straks auto verhaal...
Veel tijd kreeg ik ook niet om het heen en weer te krijgen omdat als donderslag bij bewolkte hemel het avondklok verhaal begin te spelen....
Ineens zomaar een rechterlijke uitspraak....
Ik wist niet eens dat er een rechtzaak aan zat te komen...
En dan zie ik daar meneer goeroe en meneer aardscrimineel (zal het zo uitleggen) zitten.... en denk... waar moet de wereld naartoe....?
Overal voor mijn part... als het maar niet in handen van deze twee valt....
En wat schetst mijn verbazing....
De rechter spreekt uit in het voordeel van die twee....
Hij moet ook wel want oh jee die mazen in de wet....
Op verkeerde gronden de avondklok ingesteld....
En dat wisten die twee griezels natuurlijk....

Oké mijn uitleg over de aardscrimineel.... de advocaat ..

. och hij heeft een naam... Jeroen Pols....met een strafblad....
J.P. heeft namelijk naast zijn advocaten klus nog een bijbaantje.... ik denk zelfs dat het geen bijbaantje is maar dat hij zijn hoofdinkomen daarmee verdient... hij is namelijk souteneur van een flink aantal ramen in Bremen....
En dat is dan nog advocaten taal want in gewoon Hollands zeggen we hoerenbaas in de raamprostitutie.....
Geen Bremer stadsmuzikant maar Bremer stadshoerenbaas.....
Hoe klinkt dat....?!
Nee, nee... ik ben er nog niet...
Daarnaast heeft J.P drie jaar in de bak gezeten wegens deelname aan een criminele organisatie... en in de bak zijn rechtenstudie gedaan.....
Even terzijde... op kosten van de Staat dus....
Niet afgemaakt trouwens...
Nee, nee... ik ben er nog niet....
Hij verleende ook hand en span diensten aan de vader van goeroe Engel..... die huisjesmelker was maar als bijnaam kreeg ' de krottenkoning'....
Dit zegt genoeg....
Daarbij ook eigenaar van camping fort Oranje... de bekende plek voor criminelen en ex gedetineerden.... 
Ook wel 'de poel des verderfs' genoemd....
En dat is dan alleen nog maar J.P.....
Die ook zo.... hoe is het mogelijk..... zijn volgers heeft...


En dan de Engel zelf...
Zoon en opvoedproduct dus van bovengenoemde griezel vader...C.E...
Ex student biofarmacia ....gesjeesde promovendus annex dansschool houder..... liefst Braziliaanse salsa en zouk...... en nu dus een soort van corona activist... knuffel goeroe.... en wat hij zichzelf nog meer noemt....
De man die een journalist aanrandde door hem tegen zijn wil in te knuffelen....
De man van de leus 'liefde en waarheid'... die vervolgens een telefoniste van een verpleeghuis laat bellen door een van zijn volgers om haar een eenzame pijnlijke dood toe te wensen....
De man die vier broers/zussen heeft en tien stiefbroers/zussen.....
Aaaah ik heb het....aandachtstekort dus.....mijn eerste gedachte....
Hij pleegt zichzelf nog wetenschapper te noemen maar verliet die studie al 12 jaar geleden... afgebroken tijdens zijn promotie onderzoek....
Deed uitspraken over Jodensterren en Hitlerjugend waar het ging om kinderen in deze tijd die 1.5 meter afstand moesten houden...
Dan heb je toch iets niet helemaal begrepen dunkt me...
Waar is het misgegaan zou ik zeggen....
En standvastig is hij ook niet want slogan 'liefde en waarheid' veranderde hij in 'liefde en geduld' omdat de eerste niet genoeg aansloeg en omdat deze ook niet aanslag bedenkt hij zowaar de volgende slogan 'liefde en eenheid...
Och meneers bedoelingen dreigen te mislukken....


Enfin tot zover de achtergrond achter de mannen die een rechtzaak aanspanden tegen de avondklok...
Vervolgens ook opriepen tot een groot feest in Den Haag vanavond... maar helaas... ze waren de enige gasten bleek zojuist...

Maar kijk... dat deze twee niet wijzer zijn tot daaraan toe....
Slechte jeugd.... foute vriendjes.... enz...
Maar dat er volgers zijn.... dat vind ik welhaast nog kwalijker...
En gelukkig worden het er al minder... en zijn de volgers die overblijven al net zo behept met een slechte jeugd en wat diens meer zij....

Ik zou het ook knap kunnen noemen dat ze de zaak gewonnen hebben maar eigenijk heb ik er maar één woord voor... en dat is ZIELIG!!!!.....
Ik zou bijna Ron Brandsteders woorden "Maar engelen bestaan niet" willen bekrachtigen.... ware het niet dat ik er tot nu toe eentje op mijn schouder heb zitten die ervoor gezorgd heeft dat ikzelf nog niet ziek geworden ben....
En verder laat ik het er maar bij... iedereen moet er maar van denken wat hij of zij wil....
Ik was alleen wel eens benieuwd naar wat achtergronden....


Tweede verhaal vandaag betreft het feit dat ik dus nu toch echt wel zeker slachtoffer ben van uitgelekte GGD coronatest gegevens....
Na al een redelijk doorzichtig en 'gewaarschuwd mens trekt voor twee' mailtje of 8..... en een appje of 4..... kreeg ik vandaag een wel zeer dubieus mailtje....
Ik was er biiiiiiiijjjjjjjna ingetuind....
Het mailtje kwam van track en trace....
Je weet wel... die service waarmee je je bestelde pakketje kan volgen....
En laten die nou een pakketje hebben gevonden dat zo beschadigd is dat alleen mijn emailadres nog leesbaar was... 
Of ik die mevrouw van dat emailadres wel ben....?
Jazeker ben ik dat....
En dan komt madame Suzanne..... uw virtuele robot die je even een menuutje mee door helpt....
Madame Suzanne heeft zelfs een foto van het beschadigde pakketje...
Mijn brein piekert zich suf wat ik dan toch besteld heb dat niet aangekomen is....
En aangezien ik eigenijk altijd bij dezelfde bedrijven bestel, herken ik het pakketje ook niet....
Flink beschadigd trouwens zeg....!
Voor drie euro administratiekosten willen ze het pakketje wel aanbieden hier thuis nu ze weten dat het voor mij bestemd is....
Maar dat gaat me toch te ver...
Ergens vertrouw ik het niet...
Mijn zoon dus maar even contacten....
En ja hoor.....
Foute boel.....
Oh mam... nee mam... mam je hebt toch niet.... en heb je wel nee geklikt mam bij meldingen sturen....
Nee jongen... mama heeft nog niks...
Mama heeft contact met jou gezocht....
Enfin.... het mailadres is dus nu geblokkeerd... in de spam/ ongewenste mail beland.... en alles is oké....
Voor nu dan.... want wat zal de volgende poging weer zijn...?
Toch niet handig zo'n datalek hoor....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten