zaterdag 12 augustus 2017

12 augustus 2017

Dag van:
Zachtjes tikt de regen op mijn tentdoek raam....t ritme van de ....neeeej niet eenzaamheid.... niet op een camping
Dat wordt een dagje IN de tent hangen
Willem ontdekt dat hij al 5 jaar vrienden met Marcel is op Facebook, gepaard gaande met een leuk filmpje en de mededeling daarbij dat ze elkaar wel 67 keer geliket  hebben maakt het feest compleet
Toch jammer dat ik hetzelfde filmpje krijg maar blijkt dat wij elkaar 242 keer geliket hebben
Van... de discussie rond vriendschap gerelateerd aan likes is nu natuurlijk een feit
Van kijk.... over missers wordt niet vaak gesproken... ik vertelde al van dat ik 1x gestruikeld was... de tweede keer viel ik over een paaltje (verzwegen) en vanmorgen gleed ik uit over de modder
Reden dat ik dit vertel... ik ben nog van ouderwets bijgeloof; alle goede maar ook slechte dingen gaan in drieën dus vanaf vandaag kan mij niks meer gebeuren
Van Willem buienradar heeft nu geen zin.....t blijft toch wel regenen
Van modderpoel... met of zonder paraplu.... natte haren... vuile zolen... vieze tent... natte stoelen... dus natte billen
Van babeth en ik worden opgehaald door de Bakkertjes
We gaan vandaag naar Grafshaft Bentheim
Van... in de auto is het droog
Van 9 dakdekkers voor een dak in postzegel formaat
Van.... allemensen wat een klim naar boven
Voor een parkeerplaats voor de 'pfarrer' maar hij kwam met de fiets
Maar wauw wat een uitzicht en een mooi kasteel
Van... ppft trappen trappen en heel veel treden
Van glas in lood ramen en harnassen
Van Ikea slaapkamer uit 1600
Van alcohol bestaat zolang als de mens
Van lieve klinker weggetjes en mooie bloembakken vol kleuren
Van houtsnijder familie met zulke mooie dingen en nog mooiere verhalen
Van Marcel leert zijn camera kennen
Van Esther leert ook haar camera kennen
Van ...grrrrr... die Duitsers sluiten wegen af maar vergeten de umleitung aan te geven
Van zoeken zoeken en vinden
Van shoppen maar om 4 uur is t Feiertag dus RAUS...!!!
Van pannenkoeken bakken
Maar wel met spek champignons en kaas
Van yeahhhhh mölky spelen dat in dit knollen en kuilen veld meer op golf lijkt
We spelen iets verder vandaag want 'ut veldje ' heeft een zeer krankzinnig spel bedacht en heeft het gehele veld afgezet met rood wit lint... maar er...pffft ze schreeuwen er niet bij...
Van en dan heb ik op t groen groen groen groen knollen knollen veld  zomaar hole in one
Van flauwe humor en Willem wint 1x met zijn broek naar beneden (sorry geen foto) en 1x met broek omhoog
Van mölky in  motion is ook leuk
Schrijven in slow motion lastiger
Over praten maar niet te spreken
Van mölky leent zich ook voor acrobatiek vind Marcel
Van nee Willem dit buitje stond niet op buienradar
Van we missen de G de E de R de D de A.... we missen Gerda!!!!
Van lekker blues luisteren bij kaarslicht met Marcel
Van jankende gitaar solo's
Van nee hoor Willem en dit buitje zet niet door
Van puberdochter en dansfeesten
Van andere dochter en spelletjes spelen
Van... ja sorry hoor ik moet het even kwijt... Willem poept door overmatig eet en drink gedrag voor de 5e keer op rij vandaag
Van.... e

n als klap op de vuurpijl schrijf ik net dat mij niks meer kan overkomen en ga ik voor een 4e keer onderuit struikelend over Willems luchtbed na het tandenpoetsen
Ik geloof dat ik maar van mijn bijgeloof afstap










1 opmerking:

  1. Oh wat voel ik een heimwee als ik hou verhaal lees. Wil daar zo graag deel van uit maken. Altijd gezellig altijd wel wat bijzonders en altijd gek. Is aan mij wel besteed. Jullie zijn een pracht stelletje met elkaar. Veel plezier nog. Dikke kus. Ik mis jullie ook. Vooral jullie humor. KUSKUSKUS

    BeantwoordenVerwijderen