woensdag 9 augustus 2017

9 augustus 2017

Dag van:
Is het gas uit... en alle lampen?
Poezen paspoort in de tas?
Niks vergeten?
Dag huis MET waterleiding, ik ga vakantie vieren
Dag Bengel, veel plezier met je nieuwe vriendjes in het pension (schrijf ik nu stoer  maar ik kon wel janken)
Van... daar gaan we weer...
Woensdag zeker vandaag?
Ja hoor de week door de helft en alle vrachtwagens ook op de helft van de bestemming
En natuurlijk mogen ze allemaal inhalen
Pffft ik zie de tijd op Tom Tom bij tikken
En ik kom later en later op de bestemming aan
Van... ik geloof dat ik maar niet meer voldoende afstand neem van mijn voorligger want die grote jongens moeten allemaal mij hebben
Van goh had ik al die boerderijen niet eerder gezien?
Van ... ik ben er weer!
Van Willem leert zijn toneel tekst in de schaduw
Babs kijk uit dat je je staart niet van je kont kwispelt
Van zon zon zon en sterke drank verhalen
Van zijn die Bakkertjes nou alweer door de stoel gezakt?
Van wat een koekenbakkertjes
En van hè arme Gerda wat jammer dat alles mis liep maar vrijdag nieuwe poging!
Van misgelopen Belgische room vlaai maar gelukkig vond de receptie hem heel lekker
Van gekke liedjes bedenken (laat dat maar aan Willem en Marcel over)
Van nee Willem je hoeft nu niet elke keer op buienradar te kijken
Van Wampie is terug dus die kookt wel weer
Van... de pot op met jullie
Van dag lieve jongen uit Wit Rusland, Bikkel gaat je er missen
Van oefenende kinderen die vanavond aan de play back show willen meedoen
Grrrrr animatieteam ideeën zeker
Van overal hoor je K3's en Shakira's of Beyoncé's afgewisseld met een enkele Ali B oud jawel....Robbie Williams
En overal zie je dezelfde dance moves
Van.... zo .... de knakworsten....euhhhh
Oeps bockwursten  en frankfurters op tafel met fruitsalade
Van Floor en Willems puberdochter op witbrood en vooral niet op gezond granen bolletjes
Wat nou koken....gemak dient de kamperende vrouw
Van en de mannen wassen af
Van U leest het goed DE MANNEN WASSEN AF!!
Van de spanning op de camping stijgt
Schmink make-up en sexy kleding
Zelfs Robbie krijgt borsthaar en Ali een pruik
Van 'Floor en Babeth doen jullie ook mee'?
Van...eeeeeeeeg nie
Van de mannen en kinderen gaan even kijken
Esther en ik gaan op zoek naar brandhout want ik heb een vuurkorf aangeschaft
Van... maar ik val ongelofelijk over de stronken en mijn been ziet er niet fraai uit
Maar we hebben hout
Van... hout dat even later door de mannen ook nog eens wordt afgekeurd (te nat)
Teleurstelling compleet
Van de playback show is ten einde
De spanning heeft plaats gemaakt voor verdriet om de misgelopen hoofdprijs
Dan maar mölky spelen
Van als vanouds
Van Willem plagen
Van Floor: als ik straks dood ben mag ik dan wel naar jullie  kijken?
Van de grootste klager over dit mölky spel omdat het van de Action komt (te licht hout, te klein, blijft niet staan), Willem dus, wint ook nog eens
Van toepen en Willem moet alweer poepen
Van nee Willem niet op buienradar kijken
Nee en ook niet op weerplaza EN OOK NIET OP weer online!!!!
Van facetimen met een wit masker en prinsessen kind
Van leuk stuk van dochterlief over een blije Hellendoorn dag met losse tand en gekneusde knie door een TE knappe lieve EHBO'er verzorgd...oh die puber kleindochter Isa toch
Babeth bedenkt de eerste twee stappen om een camping ontvoering te overleven
Stap 1 blijf rustig
Stap 2 adem in adem uit
Willem bedenkt stap 3; haal uw vrouw uit de oven
Van... enfin... de toon is weer gezet
Van maar.... we wonnen allemaal een keer met toepen
En nee Willem NIET op buienradar kijken want t gaat toch wel regenen
Trusten allemaal











1 opmerking:

  1. Wat weer een geweldig verhaal. Die Willem met zijn buienradar. Als het gaat regenen voel je het wel. Je wordt nat of je blijft droog. Meer smaken zijn er niet. Dikke kus en tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen