woensdag 2 augustus 2017

2 augustus 2017



Dag van:
Om 8.15 uur wakker gebeld worden met het heugelijke nieuws dat a.s. dinsdag om 8.00 de loodgieter komt om de waterleiding te repareren
Van... goed wakker worden en beseffen dat je dan vanuit de camping in Duitsland wel even naar huis moet.
Van... graag voor over
Van... heerlijk ochtendritueel met Bengel op bed spelen ..zoooo genieten
Van wat  zal deze dag ons verder brengen
Eerst maar eens koffie
Lekker buiten opdrinken, met de kinderen appen en al het fleurige in de tuin bewonderen
Dag vogels dag bloemen dag bijtjes
Van ik zie zoveel moois
Van oooh ja? Zoveel?
Van ja  en voor wat ik nu niet wil zien hou ik mijn ogen stijf dicht
Zo relatief is mooi dus
Van de honden lijken wel nationale stoei dag te hébben
Dan samen het idee opperen om de camping spullen uit te zoeken
Van dan maar meteen de schuur opruimen
Wat gooien  we weg en wat niet
Wat vorig jaar nog mooi was heeft nu aan mooi-waarde ingeboet
Van hoe werkt dat toch?
Waarom bewaard een mens zoveel?
Van dan ook maar naar de stort grof vuil rijden
Van we sjouwen ons een ongeluk
Van... én de wijk is ook nog eens opengebroken dus je rijdt je een ommetje van heb ik jou daar
En nou boodschappen doen
Chinees halen?
Nee we maken zelf maaltijd salade met streaky bacon en honing geitenkaas uit de oven
Van SMULLEN
En van Willem vindt het niet goed dat de poes joghurt met mij mee eet
Van Willem Netflix en ik breien en de honden botjes kluiven
Maar ja... dat breien duurde niet lang want oooh oooh oooh poesjes...
En heb je ze net uit je breimand , dan kun je ze weer uit de koelkast plukken
Van stiekem toch een wasje gedraaid en gedoucht maar tjonge wat straalde dat water de kruipruimte in
Van is die was al klaar
Is die was al klaar nu
Wampie is die was nou klaar
Is die was nou nog niet klaar
Tjoooooonge wat duurt dat lang voor die was klaar is
Van JAAAA Willem klaar, de hoofdkraan kan weer uit
Van teleurstelling omdat we uit de championsleaque liggen
Van... stiekem vind IK dat niet erg
Van zucht dat creatieve brein van Willem gaat maar door
Maar óök daarom hou ik zo van hem
Van morgen weer een dag.








V


2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk verhaal. Ik kom jullie opzoeken als jullie in Duitsland zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super gezellig... maar dan wel op een dag dat ik niet thuis ben in Arnhem voor de waterleiding hoor ��

      Verwijderen