zondag 20 augustus 2017

21 augustus 2017

Dag van:
Trrrrrrrrrrrr telefoon... da's wel erg vroeg
De projectleider wil de reparatie  van de lekkage bekijken
Ik zeg goede maar vroege service
Van gaap, geeuw....
En een half uur later is hij er
Vloerbedekking wordt ook vergoedt
Da's een meevaller
Van even met de honden spelen met een balletje
Bikkel trekt dat niet lang meer maar Babs blijft aan de gang
Van... ik moet steeds aan mijn oudleerlingen denken
Hoe zouden ze het doen vandaag, hun eerste dag op de nieuwe school bij een nieuwe juf/ meester
Zouden de juf/ meester net zo van ze genieten als ik?
Van... dan toch maar even een moeder appen hoe de ontvangst was
Van alle kids doen het goed... ouders hebben het moeilijker
Van.... lees net dat de tweede prinses ook naar de brugklas is
Op de fiets nog wel... dat is nog eens goed voorbeeld geven
Van... het appje van Esther dat haar sjaal klaar is waarvan het ontstaan op de camping plaatsvond
Prachtig geworden Es
Van Willem gaat maar school voor de eerste voorbereidingen
Dat die ik dan maar online via intranet
Na een paar uur hebben we beiden het lesrooster klaar
Ik mede dankzij de handige onderwijs website www.lespret.nl en de rooster tool
Zelfs mijn vragen aan hen worden direct per mail beantwoord
Super service! (De tweede vandaag)
Van.... vandaag ruilen mijn zoon en ik van bed (sort of)
Mijn zoon slaapt hier omdat hij morgenvroeg naar een beurs in Duitsland moet
En ik slaap in Haarlem omdat ik morgen op de kleinkinderen pas omdat schoondochter weer moet werken
Je zou er toch bijna een nieuwe reality programma in proeven
Van oooooh neeeeee Bengel is zoek
We roepen en roepen... buiten een binnen... maar geen Bengel
Geen huppelende poes die op je afkomt en omdat ze nauwelijks miauwt, ook geen miauwt
Mijn hart slaat 10x over
We kijken in elke kamer boven en beneden en roepen over de brug en in het bos
Pijn in je buik krijg je ervan
Ik kijk bij de wasmand en in de kasten
Ook onder het bed is ze niet en tussen de rommel van de meiden om de logeerkamer ook niet
Bengel..... Bengeltje....
Nog één keer door het huis... op het dakterras dan?
Ten einde raad haal ik de hele lakenkast leeg en.....
JAAAAAAA dat ligt ze te slapen tussen de hoeslaken en kussenslopen
Pfff..... de zenuwen krijg je ervan
Mevrouw huppelt vrolijk naar haar voerbak en rent dan naar buiten terwijl wij met onverantwoord snel kloppend hart en klotsende oksels op de stoel ploffen
Van.... maar ze is er tenminste
Ik kan met een gerust hart de rit naar Haarlem aanvaarden
Van transport bedrijf Triest onderweg tegenkomen en je afvragen wat die vervoerd
Van geluk hebben want op de weg naar Arnhem staat en mega file bij Utrecht
Van twee dikke omhelzingen en 'oma kan je je bril afzetten want dan ben je meer oma '
Van aaaaaaaaaaalle verhalen van de Disney vakantie horen
En dan een supervette oma zijn omdat je en Starwars ringtone op je nieuwe telefoon hebt
Van rust in de tent als ze op bed liggen
Van doei Robbert groeten aan Arnhem en veel plezier alle dagen in Köln op de Gamescom
Van gezellig met schoondochter babbelen (vrouwen over mannen!)










en tv kijken
Van elkaar wel 10x aankijken als er weer iets bizars te zien is
Van Robbert kunnen volgen via een app en dan ook kunnen zien dat er zowaar bedrijfjes in je eigen staat zitten waaronder tarwesapje.nl
Van koolhydraten vrij diëten
Najaaaa
Van op de bank slapen
Ik mis Bengel die altijd even voor het slapen bij me komt liggen spinnen
Van... maar morgen door de kleinkinderen wakker geschud worden is ook een leuk vooruitzicht




2 opmerkingen:

  1. En zoals ik vandaag heb gelezen een geweldige dag samen met de kleinkinderen gehad. Wat een zegen is dat toch dat je zo kunt genieten van je kleinkinderen. Die Bengel doe trouwens zijn naam eer aan. Geen kik geven als je wordt geroepen maar gewoon doorslapen. Veel plezier nog lieverd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooooh ik had zo'n buikpijn dat ze weg was.... maar gelukkig vies afgelopen

    BeantwoordenVerwijderen