zondag 26 mei 2019

26 mei 2019

Dag van:
Teut van de sangria en ongelofelijk vol  van de tapas aan je blog beginnen is een heel fout idee....
Mijn buik staat elkaar op knappen en dat gevoel is lang geleden dat ik dat had....
Dat teute gevoel trouwens ook....
Geen idee dus of ik nog een helder verhaal op papier kan zetten....
Van.... maar vanmorgen heb ik een of ander warrig verhaal over inca's zitten lezen in de Happinez.... en volgens de Inca's ben ik nu goed bezig...
Ik heb positieve flow....
Al mijn negatieve blokkades zijn verdwenen...
En dat is goed...
Ze hebben daar een speciale Inca term voor..... maar die ben ik effe kwijt....
Van... wonder boven wonder wist de Hema software vanmorgen ineens weer wie ik was...
Ik kon dus zomaar zonder problemen de albums verzenden....
Nou ja.... behalve dan dat ik de kortingscode niet kon invoeren....
Dus maar een mailtje gestuurd..... ik had nu immers wel een order nummer.... en kijk aan
.... bij HOGE uitzondering zouden ze de korting handmatig verwerken....
Het kan dus toch nog wel zonder robots en computers....
Hulde aan de Hema....
Van.... het bracht Willem en mij trouwens wel op ons gesprek in het tapas restaurant....
We spraken over de generatiekloof....
Nu wordt hij ineens wel voelbaar....
Jammer dat we het onze ouders niet meer na kunnen vragen.... hoe en wanneer zij dat voelden... als zij dat überhaupt al voelden... maar dat móet haast wel...
Wij denken dat in deze tijd versnelling, onze kinderen het nog wel eens eerder konden gaan voelen......
In ons gesprek viel op dat het gevoel van generatie kloof vooral te maken had met normen en waarden.... de degelijkheid tegenover de hedendaagse vluchtigheid....
Hoor mij..... degelijkheid... ik voel me op dit moment alles behalve dat...(degelijk)....
Bah... mijn ogen vallen nu telkens dicht...
Dit gaat vanavond niet meer goed komen....
Kan ik toch verdorie niet eens vertellen over die nare gast in het restaurant die overal wat over te zeuren had....
Om gek van te worden....
Moeilijk om je er dan niet tegenaan te bemoeien...
Maar die zeurpiet leverde ons wel een gratis kan sangria op.... okay wij zo positief bleven...
Weet je wat...
Ik doe morgen een nieuwe poging...
En ik beloof jullie.... ik zal van de sangria afblijven....
Verraderlijk spulletje....
Olé.....








Geen opmerkingen:

Een reactie posten