woensdag 9 september 2020

9 september 2020

Dag van:
 

Een korte blog vandaag...
Ik had al moeten slapen...
Maar tja... er zijn van die dagen...

Van.... kijk ik gisternacht toch nog even op de buren app om te kijken of er iets over een gevonden zwart witte poes staat.... hoor ik Willem beneden "krijg nou wat... Betsy staat voor de deur"...
Vier dagen weggeweest.... en zomaar ineens miauw voor de tuindeur...
Deur open, run naar de voerbak.....
Waar die nou gezeten heeft.....?????
Enfin ze is er weer en claimt me weer....
Grrrrrrr.....


Op school prima dagje... maar tja... dat ouderavond filmpje hè....
Ik vind het nog steeds een super idee... maar onderschatte het werk eraan...
Heb de tandarts afspraak naar geannuleerd...
Aan het werk met dat filmpje...
En je zult net zien.... heb je alles in de goede volgorde... mis je één foto....
Zoek je die foto op...... pats weg alle andere foto's en filmpjes...
Kun je overnieuw beginnen na twee en een half uur noeste arbeid....


Tweede poging....
Komt Willem thuis...
Verhip ja... we moesten maar de dierenarts met Bengel en Babs...
Bengel mag eindelijk de inentingen.... Babs heeft een plek op de huid die Willem niet vertrouwd...
Dag tweede poging....

Van... ha fijn file....
Toch nog op tijd bij de dierenarts....
En alleen Willem die naar binnen mag....
Grrrrrr Pffft.... had ik toch nog beter thuis kunnen blijven...
Maar Bengel is ingeënt en de longen klinken redelijk schoon....
Babs heeft een ontsteking aan de huid... antibiotica dus maar....

Van... in twee minuten een bak mihoen naar binnen
Verder met het filmpje...
Derde poging....

Vier uur verder....
Mis weer één foto.... vergeet één film fragmentje.... filmpje houdt te vroeg op voor afsluitende tekst....
Weet je wat... ik hoef geen Oscar of gouden kalf....
De Edison mogen ze ook houden....
Voor een amateur regisseur vind ik dit goed genoeg...
Uploaden en niks meer aan doen.... behalve morgen te plaatsen op de school media....

Het is genoeg geweest ....
Alle honden en katten binnen....???
Ja...?!
Mooi zo.... naar bed....!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten