dinsdag 19 januari 2021

19 januari 2021


Dag van:
 Hoezo gisteren blauwe maandag....?
Hebben we immers helemaal geen tijd voor...
Gekkenhuis is het...
Familie Trump middenin de verhuizing...
Donald kiest het hazenpad...
Melania doet nog wat verwoede stuiptrekkingen....
Washington staat op z'n kop...
De tweede kamer uit haar verwoestende woede....
De burgemeesters raken niet uitgepraat over een avondklok...
Willem werkt zich suf aan een preek...
En ik zit voor dag vier te zwoegen op een presentatie...
Dit tot Willems grote ergernis Want aangezien ik die presentatie morgen heb, kan ik zijn preek niet opnemen....
Ik die me alweer schuldig voel en vraag of het echt niet overmorgen kan....
Nee, dan is hij naar zijn vriend....
Duh Willem als die avondklok er komt moet je donderdag op tijd thuis zijn...
Blijkt het vrijdag ook nog te kunnen....
Jeetje klungel.....

Ik schud het schuldgevoel weer van me af... ploeter nog een half uur.... en ook ik ben klaar....
Zucht....
In wat voor tijd leven we...
Hoeveel grijze haren kost me dit wel niet weer....?

Het gaat maar door en door ook hè....
Straks weer een Biden die verdwaald in het witte huis omdat hij geen rondleiding gehad heeft...
Na achten alleen nog maar blauw op straat....
Dat hebben we in tijden niet meer gezien...
En dat om een avondklok...
Na alle boze een verhitte debatten de verkiezingen weer....
Mét al z'n nieuwe maatregelen....
Leven met het idee dat je straks s avonds thuis MOET blijven....
Misschien geen visite meer mag ontvangen.....
Ik hou het niet meer bij....
Zie ook allemaal doemscenario's...
Stel dat je kinderen iets overkomt....
Dan wil je daar toch heen...
En hoe moet dat op de verjaardag van mijn kleinzoon straks...?
En als ik nou vergeet brood te halen in de supermarkt en snel om kwart voor acht even naar de Jumbo rij maar niet op tijd thuiskom....
Dat wordt dan een duur broodje van €95.00 ......
Of heb ik dan de volgende dag geen eten op school...
Of zou ik dan toch leren vooruit denken...
Of minder vergeetachtig zijn...
Maar misschien nog wel het lastigste... hoe hou ik Willem in huis...???? Hihi.....


En dan op school...
Iedereen die zich in het zweet werkt met het opstellen van schema's...
Wanneer mag wie op school komen....
Alle kinderen in ieder geval drie dagen, maar hoe verdeel ik dat dan...
Max 7 kinderen in de klas.... ik heb er 11....
En ik ben al zo slecht in rekenen....
En hoe moet dat nou met die nieuwe leerlingen....?
Hoofdbrekens.....
De ondersteuners moeten dan ook minder komen... weer een boel uren berekeningen...
Één van de corona symptomen was toch hoofdpijn...?
Nou die heb ik inmiddels wel....
Oorzaak corona, maar dan anders gerelateerd....

En ik zit vol.....
Eerst morgen die presentatie maar eens achter de rug...
Dan denken we wel weer verder...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten