vrijdag 17 september 2021

17 september 2021


Dag van:
Wakker worden en huppekee... weer een minister minder...
Het dunt aardig uit zo...
Straks valt er niks meer te formeren....
Daar bouwen ze dan een hele nieuw gebouw voor omdat het vorige gerenoveerd moet worden..... komt er geen kip omdat er geen kip meer is....
Toch lullig voor die troela van een Sylvana Simons dat er nu niemand is om haar klaagzangen aan te horen....
Enfin we hebben nu dus een stuurloos leger.... en met het buitenland hebben we niks meer van doen....
Who's next....?!

De horeca is in rep en roer....
Help hoe controleren of mensen van buiten naar binnen moeten om te plassen en van binnen naar buiten mensen die even een luchtje of wat nicotine willen scheppen.....
Dat wordt naast de corona app... een plas app... een rook app... een doorvoer app.....
Ik beloof de tattooshops een gouden toekomst....
Geen stempeltje meer op je pols maar qr codes laten tatoeƫren... gewoon je hele arm vol met die dingen.....

Mijn dag.... lees: mijn laatste dag van de week dus.... al

aardig rondlopend met dat laatste dag van de week  gevoel.... was er eentje van aanpoten...
Naast dat we  kinderen hebben waar een kop op zit, zitten er ook benen onder... en die nemen ze....
Ze nemen de benen.....
Vandaag vlogen we dus achter ze aan....
Voor de conditie niet verkeerd... voor mijn gemoedsrust een ander verhaal....
En dan mocht ik vandaag blij zijn dat ik mijn sportschoenen vanmorgen had aangetrokken want op die witte zwabberende sandaaltjes had ik dat niet gered....

Wat een feest dat ik vanavond als beloning na hard werken kon kijken naar het programma over het chanson..... met Matthijs van Nieuwerkerk en zijn snollebolleke..... in Parijs....
En wat zat het weer goed in elkaar.....
Mijn energiemeter staat weer op level 10.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten