zondag 26 september 2021

26 september 2021


Dag van:
Ik heb weer eens zo'n off day.....
Je voelt het al bij wakker worden...
Liefst zou je je omdraaien en verder slapen en nog weer verder slapen tot zeg maar de volgende dag begint....

En waar zoiets dan toch vandaan komt....?
Maar alles loopt dan ook niet hè...
De hele dag last van restless legs oftewel wiebelbenen....
Ik verbrand m'n vingers aan een te hete pan...
De breipennen zijn stroef....
Er zit een zwerm fruitvliegjes in m'n afvalbak voor plastic....
Bengel stond vanmorgen niet aan de deur... waar is ze...?

Ik ga van ellende een half uurtje in bad liggen... kom eruit... wil m'n haar föhnen... wil het van geen meter goed zitten...
Kom erachter dat het de trouwdag van mijn ex en mij zou zijn geweest...
Blijkt dat de licentie van de bruiloftwebsite van Willem  en mij verloopt.... of ik maar even 40 euro wil betalen....
Wil de weekbrief voor ouders op de school media zetten... kan ik ineens geen foto's uploaden..
M'n kleinzoon wordt van de weg gereden door een witte bestelbus en ligt op de eerste hulp....(gelukkig valt het mee... maar wat zal hij spierpijn hebben morgen)....

En dan lees ik op zo'n duffe website ook nog eens het volgende...
Je moet het gevoel vooral toelaten.... en jezelf de volgende vragen stellen....
Wat heeft dit gevoel mij te zeggen?.....
Wat is de boodschap?.....
Waar wil ik naartoe?....
Wat mag ik achter me laten.....


Dit gevoel zegt mij gewoon dat ik me flink knudde voel...
De boodschap is; ga je bed in en wordt morgen weer met een ander gevoel wakker...
Waar ik naartoe wil is weggedoken onder een dekentje op de bank met een zak drop...
En dat complete rotgevoel mag ik achter me laten....

Belachelijke vragen...
Ik heb gewoon een off day.... en waar dat vandaan komt mag Joost weten...
Het heeft me niks te zeggen en is boodschaploos... 
En dus duik ik nu m'n bed weer in.... en zie morgen wel weer verder...

Oh ja... Bengel is er weer hoor...!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten