zaterdag 15 januari 2022

15 januari 2022


Dag van:
Of ik opgeschoten ben vandaag....?
In de zin van prioriteren stellen wel...
Je moet alleen niet vragen waar die prioriteiten lagen.... maar de PowerPoint voor Willems preek is in ieder geval af.....
Drie uur noeste arbeid....
En de prioriteit lag dus bij 'van gezeur af zijn'......
"Zo dat heb je in ieder geval lekker af", zegt mijn liefhebbende aanstaande nog....
Hmmm, hmmmm..... maar mijn eigen opdrachten liggen er nog meer zo bij als vanmorgen.... er is aan mijn gevoel dus niet veel veranderd....
"Ja maar dat komt nou ook wel"......
Opmerking van lik m'n vestje natuurlijk....


"Als ik nou eten haal en jij legt me uit hoe de airfryer werkt, dan kook ik wel"....
Beste Willem.... eer ik jou heb uitgelegd hoe de airfryer werkt.... correctie......eer jij, na mijn uitleg, begrijpt hoe de airfryer werkt..... heb ik al voor een heel weeshuis gekookt.... ik doe het zelf wel....

De avond naar mijn zus....
We kunnen niet zonder elkaar maar ook niet met...
Zo'n avond dus....
Maar qua bruiloftsvoorbereidingen zijn we weer een stukje verder.....
Vraag niet hoe zo'n gesprek verloopt... het gaat erom dat we verder zijn......
Niet dat we elkaar nu begrijpen.... maar dat hoeft ook niet....


En verder....
- heb ik wie is de mol gemist.... maar mijn app vertelt mij dat mijn Mol er al uit ligt..... ik had een rood scherm dus.... op naar een nieuwe Mol....
- is volgens mij heel Nederland vandaag gewoon open geweest... horeca... winkels.... en wat al niet meer zij.... ik heb er alleen niks van gemerkt.... ik zat thuis... en vind mezelf heel verstandig....
- is de Voice even op halt gezet... iets met seksueel wangedrag.... en ik maar denken dat het om 'de Voice' ging in die show....
- schijnt de man van Linda de Mol erbij betrokken te zijn... hij heeft zelfs al bekent.... oeps... dus ook Linda moet op zoek naar een nieuwe Mol.....
- zijn de doven niet blij met de positie van de doventolk tijdens de persconferentie,......het kleine beeldje links onderin het tv scherm, .... ze blijken nu dus ook slechtziende te zijn...
- is de winter tot nu toe 1,3 graden warmer dan gemiddeld.... ik zeg: wat een heerlijke winter.....

Dat was dan weer de dag van vandaag.... met als grootste domper (volgens Willem dan)... dat de Jumbo actie 'eentje extra' net voorbij was toen hij vandaag 2 pakken wc papier wilde halen....
Toch jammer dat de poepende vader Bas "Lieke is er beneden nog wc papier?"......nu van het beeldscherm verdwijnt....
Ik bewaar 'm hier even...té leuk.....!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten