zaterdag 29 januari 2022

29 januari 2022


Dag van: 
Geen bijster interessante dag hier...
Snipverkouden....
Alles zit dicht...
Nou ja, ter hoogte van het aangezicht dan..
En aangezicht dat er niet uitziet want alles is ook nog eens opgezwollen...
Dit zijn van die momenten dat je weer op de hoogte bent van de aanwezigheid van klieren en slijmvliezen...
Daar wil je helemaal niet van op de hoogte zijn want die krijg je gewoon cadeau.... maar dan latent aanwezig...
Een soort bonus aangezichtsartikel....

Noemenswaardig is dat je altijd net zult zien dat tijdens deze periodes hier in huis geen papieren zakdoekjes

aanwezig zijn, de keukenrollen op zijn,  het wc papier bijna, en ook de voorraad tissues niet is aangevuld...
Je kan je snot hier niet eens kwijt...
En dat komt dan weer door al die pokke zelftesten want je moet voor je die gebruikt altijd je neus eerst snuiten.... en die van mij is nooit na één keer snuiten leeg....

Verder is het erg vervelend dat ik de afgelopen tijd druk bezig ben geweest met het haken van baby cadeautjes, slofjes voor de kinderen in de klas en gordijntjes ook voor in die klas,  maar niet gedacht heb aan een warm dekentje voor mezelf...
Wie denkt daar ook aan met twee vaccinaties, een booster én een griepprik in je lijf....
Dus ik bibber en ril van de kou zonder onder een dekentje te kunnen kruipen,  maar wissel dat gelukkig af met warme koortsvlagen en zweetbuien....

Alles kriebelt en jeukt...
Ik nies, hoest, proest en snuit.....
Ik piep en ik rochel....
Kortom, alle inentingen, vitamine pillen, fruitdrankjes ten spijt.....ik ben heus ziek en dat is alweer een tijd geleden....


Ik slik dus nu maar ibuprofen, paracetamolletjes,  drink hoestdrank, smeer vaporub en vernevel mijn neusgaten.... en boek een reisje naar de zon...
Maar dat duurt dan weer even...
Laat ik het zo zeggen....
Als al het bovenstaande gewerkt heeft dan is dat reisje eind februari,  naar Spanje, de booster.....

De reis leidt naar Guardamar del Segura....
Klinkt onbekend maar dat is waar Babeth stage loopt en dat zich naast Alicante bevindt....
We gaan slechts vier dagen maar dat is ruim voldoende om de nodige boostervitamientjes op te doen....

Verder waagde ik een poging met Willem boodschappen in Duitsland te doen, maar dat is me nauwelijks gelukt...
Trouwens wel voor mij de bevestiging dat ik écht ziek ben...

Enfin uitzieken dus maar.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten