zondag 22 mei 2022

22 mei 2022


Dag van:
Een relaxte zondag....
Geen gepiep vanuit het nestkastje, geen af en aan fladderend oudervogelpaar....
Ik denk dat de jonkies gisteren zijn uitgevlogen...
Jammer....dat heb ik dan gemist....
Eigenlijk dit keer te druk om er steeds op te letten....
Al zag ik gisteren al juichend nog wel dat een van de vogelouders toch die spinselmot larven uit de appelboom plukte...
Voor zover ik dat al niet gedaan had...

Ik maak maar weer eens een PowerPoint voor een van Willems preken voor volgende week zondag in Drachten....

Ik probeer de foto's van mijn telefoon te

krijgen...
Wat een gedoe.....

Ik haak nog maar eens een toertje of twee....

Stuur het familie lijstje voor de stoelschikking in de kerk naar de ceremoniemeester....

Bestel bedankjes voor de gasten....

Zoek naar bedankjes voor de getuigen en de ceremoniemeester, de kapster, de ringendraagster enz....

Bestel nog maar tien trouwkaarten want een mens als Willem wil natuurlijk op het laatst toch ook nog die en die en die uitnodigen....


Maak een afspraak met mijn zus in woensdag uit eten te gaan...

En afspraak met mijn oude schoolvriendin om ook weer eens na lange tijd uit eten te gaan...

App met een andere oude schoolvriendin die oma is geworden.....
Och wat is ze trots en blij....en wat leef ik met haar mee...

Maak een kriebelbeestjes les voor morgen in de klas en bereid wat ander werk voor...

Ik maak de soep waarvoor Willem de boodschappen deed...yeahhhhh lekker niet de deur uit vandaag...

Ik neem een bad....

Ik voer een stille strijd met Bengel om mijn

luie leunstoel...
En uiteindelijk besluiten we om die stoel met elkaar te delen....

Het zijn van die simpele dingen die een mens gelukkig maken....
Of...zoals de voorganger van ons huwelijk zou zeggen....'een moment van de eeuwigheid'.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten