woensdag 25 mei 2022

25 mei 2022


Dag van:
Een intensief dagje....na een kort nachtje....
Eerst maar weer eens een dag werken...
En wat lopen die e-mailtjes dan op als je een dag thuis was een er niet naar gekeken hebt....
Dat naast de berichtjes op het intranet en de nodige mededelingen die je live gemist hebt, zorgen dat je meteen weer in je ritme zit....

Ritme van één dag dan....
Morgen is het Hemelvaart...
Dat betekent dan weer dat je de dingen van de vrijdag, zoals een overdracht, op de woensdag doet...
Een woensdag die notabene dan weer wel als een vrijdag voelt....
En wedden dat het morgen zondag voelt....
Waar is die kluts gebleven....ik ben m kwijt....

Na school een huisbezoek...

Het mag weer na de coronatijd....
Intensief gesprek in een fijne sfeer....

En op naar het volgende....etentje met mijn zus in Nijmegen....
Precies als het journaal van vijf uur klinkt, rij ik het keizer Karel plein op....
Ik zie mijn zus al staan en toeter luid...
Teken dat ik er ben maar nog niet helemaal...
Eerst de parkeergarage nog in....en uit natuurlijk....
We slenteren door de stad waar het wil gaan miezeren maar niet doorzet...
En verdwaalde druppel raakt mijn arm...

We drinken een wijntje bij Lux.....alsof het weekend al begonnen is.....
We eten wat bij Don Pablo op advies van mijn lieve collega....
Mmmmm Mexicaans.....
We proberen elkaar te begrijpen....wat we al jaren proberen....
Zoeken de juiste woorden....de juiste golflengte....de juiste toon....
Het blijft lastig....


Moe kom ik thuis....
Ik val als een blok op de bank in slaap....half uurtje...
Even kijken of feyenoord gewonnen heeft....
Nee dus...

Wat zal Willem straks gedesillusioneerd thuiskomen van zijn oude buurman en mede Feyenoord supporter....
En dat doet hij dus ook....
Feyenoord t shirt nog wel aan... Feyenoord pet in de hand.....
"Zo jammer Wampie"......
Ja Willem....zo jammer...maar gelukkig is de wereld nog steeds rond....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten