zondag 29 mei 2022

29 mei 2022


Dag van: 
Ik was zo lekker bezig vanmorgen....
Wasje draaien...en nog één....
Meteen maar ophangen ook tussen de bedrijven door dan eindelijk die winterkleren uit de kast en het zomerspul erin...
Dat had ik namelijk in de meivakantie al gepland maar tja...
Ook tussendoor even heerlijk douchen en tutten....en dan eindelijk naar beneden...
Ik heb de koffie nog niet op het tafeltje naast me staan of....ja hoor.....
Sinds hele heeeeele lange tijd weer eens een hyperventilatie aanval....
Zó daar ging ik....geen Willem thuis...de wereld die alle kanten op draaide.... onmogelijk transpireren en misselijk... Plof...out op de bank....
Nou kom je wel weer bij natuurlijk maar oef, dat was even niet lekker....

Nou gebeurt er natuurlijk ook wel veel....

Dingen waar ik het in een blog niet over wil hebben....
Veel emoties in ieder geval....
Dingen die geregeld moeten worden voor de bruiloft....
Willem en ik die samen intens en intensief naar de dag toeleven....en met iemand als Willem is dat dubbel intens....
Het idee dat je straks in het middelpunt staat.... Ik kan er echt niks mee....
Schoolzaken die gewoon doorgaan...
Uit je ritme zijn van al die vrije dagen....
Dus tja....

Het vervelende is dat ik er de hele rest van de dag door achtervolgt werd ....
Het misselijke gevoel bleef....en ik was dood en doodmoe....
En wat moet je dan andere dan eraan toegeven....
Ik ben dus maar steeds weer op de bank gaan liggen of zitten of hangen en viel in slaap....of eigenlijk slaapjes....

Om een uur of vijf knapte ik redelijk op....
Nog wel een vreemd gevoel in mijn hoofd maar ik kon weer uit de voeten....
Fijn voor Willem ook want stel je voor dat hij zijn eten niet krijgt hahaha....
En het was nog wel vers gemaakte goulash....


De voorganger was s avonds nog druk bleek wel uit alle e-mailtjes waarin de aanpassingen voor de dienst en dus de PowerPoint presentatie stonden...
Meteen maar aanpassen dan en voor de zekerheid nu maar meteen melden dat dit de definitieve versie wordt...

Dan de ceremoniemeester waar nog heel wat mee overlegd moest worden...
Maar het komt goed.... 
Het komt allemaal goed....
Morgen me maar weer gewoon een weekje met schoolzaken bezig houden....
Misschien helpt dat...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten