maandag 11 juli 2022

11 juli 2022


Dag van: 
Dik en gezwollen, blauw met witte vlekken en een licht geïnfecteerd open gekrabte muggenbult....
Dat is ongeveer de stand van zaken van mijn voet...
En voor het eerst voelde ik nu toch wel wat steken...
Nee....nee echt niet....ik heb er niks teveel mee gedaan vandaag...
Keurig in brace heb ik bijna de hele dag achter mijn bureau gezeten en mijn voet stil gehouden...
Mijn stand in deed al het werk...
Zelfs áls ik al in wilde grijpen, hield ik me in....

Heb me vandaag maar vooral bezig

gehouden met organisatorische dingen voor volgend jaar en wat opruiming binnen mijn account....
Af en toe even geknuffeld en getroost...
Kapotte knie schoongemaakt en zalf op gesmeerd....
Een oor van een leerling  laten checken bij de verpleging op oorontsteking...en ja dus...
Twee ouders en een oma te woord gestaan....
En twee therapeuten gesproken...
Om de dag af te sluiten met een pittig debat/overleg met collega's over taal....
Maar er is nu tenminste wel duidelijkheid...

Het was dus eigenlijk een dagje van niks en toch best nog veel...
En dat zette zich thuis voort....
Koken, een banner maken, Willem aanhoren die de uitvaartdienst klaar heeft voor woensdag en een beetje buiten zitten...nog steeds niet weten of ik nou haken of breien wil....


Als ze vandaag deze maandag blue monday genoemd hadden, had ik het  direct geloofd...

En dan ook nog dat stomme vrouwenvoetbal...terwijl juist dat heerlijke Wimbledon is afgelopen....en Willem de Tour de France niks aan vindt maar ik juist weer wel....
M'n Dahlia Henriette wordt opgevreten door de slakken...en er alweer een dooie muis voor de tuindeur lag waar ik bijna op stapte....

Nou zo'n bui heb ik dus....
Dan nog dat bericht dat de apenpokken in opmars zijn...en er weer 970 corona patiënten in ziekenhuizen liggen, maakt het er niet bepaald vrolijker op....
En het wordt morgen en volgende week snikheet....

Met zo'n bui moet je geen blog willen

vullen....
Maar ja...je hebt ze nou eenmaal wel eens...die dipjes....en het hoort erbij....

En oké....dat Zelensky onze premier vandaag gewoon Mark noemde dat vind ik dan wel weer vermakelijk...
Ik heb dus goede hoop voor morgen...
Misschien ontmoet ik dan Willem Alexander wel gewoon op straat....en begroet hem met 'hé Wimpie'....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten