vrijdag 22 juli 2022

22 juli 2022


Dag van:
Angstdromen en paniekaanvallen daaruit bestaat mijn nacht vannacht....
En telkens weer brengen ik mijzelf met gezond verstand 'rustig blijven, het komt goed'....
Maar dan slaap je in en dan gebeurd het weer...
 
Je zou blij kunnen zijn als het zes uur in de ochtend is....dan kun je tenminste wakker blijven....
Maar het vervelende van deze corona ellende is dat je dood en dood moe bent en wordt van alles...en dus om de haverklap weer slaapt....

Voordeel van overdag in slaap vallen blijkt echter dat je die angst en paniekaanvallen niet hebt...
Daglicht verdrijft spoken zullen we maar zeggen....

Middag:
Ik kom nu in het stadium van me willen verzetten tegen deze ellende....
In het stadium ook van 'hoor kom ik hier nu dan toch aan, waar heb ik het opgelopen?'....
Maar goed, dat blijft zoeken naar een coronaspeld in een Covidberg.....

Ik hoest de longen uit mijn lijf.....mijn neus zit verstopt....maar je mijn smaak heb ik nog en mijn geur is sterker dan voorheen...
Zal ook wel komen omdat ik het nu uit m'n hoofd laat om te roken natuurlijk....

De koorts zakt iets....
Elke stap die ik zet is een stap teveel en moet ik bekopen met weer een half uur slaap....

Avond:
Dag koorts, daar ben je weer....
Hallo verstopte neus en pijn op de borst...
Och en kijk, zelfs de hoofdpijn zat er nog...

Laat het morgen alsjeblieft wat minder zijn.....alsjeblieft....

1 opmerking: