dinsdag 25 juni 2024

25 juni 2024


Dag van:
 Achtendertig jaren
Kusjes, knuffels
De eerste stapjes
De gevaren
 13.870 dagen
Verdrietjes troosten
De antwoorden
En nog meer vragen
332.880 uren
De kracht, de onmacht
De strijd en 
De muren
19.972.800 minuten
Jouw leven
Jouw fasen
En de debuten
1,1983689 seconden
De trots
En de liefde
Samen gevonden
Lieve Jocelijne
Zo dichtbij
Heel veel jou
En een beetje mij 
Gefeliciteerd lieve schat

Vandaag is mijn jongste jarig....mijn

dochter....
Mijn jongste heet dat dan wel maar met háár 38 jaren jong, voel ik me dan dus best oud....
En dat terwijl ik toch best jong moeder was....
23 Jaar bij de eerste en oudste zoon Robbert en 26 bij de tweede en dus jongste dochter Jocelijne.....
We hebben heel wat doorstaan met z'n drietjes, en daar ben ik trots op....
Het zijn mooie, oprechte, eerlijke, creatieve mensen geworden die twee van mij.....
En vandaag vieren we dus de verjaardag van mijn prachtige sterke dochter....
Anders dan gepland....
Nee, niet om het voetbal want daar is ze nu ondertussen al wel aan gewend...
Er waren jaren bij dat ze het verfoeide, dat om de twee jaar jarig zijn tijdens voetbal EK of WK wedstrijden....

Maar nu is het meer omdat mama niet lekker is ....want ik kan nu niet zeggen dat ik top in mijn vel zit ....
Ik heb vandaag nog wel wat schoolmail beantwoord en wat nodige documenten naar school gestuurd omdat ik vandaag twee belangrijke overleggen miste, maar daarna zak je dan toch weer als een halfdood vogeltje in elkaar....
De pijnstillers komen me ondertussen mijn neus uit.....
Zelfs de wedstrijd Nederland-Oostenrijk kan me vandaag aan mijn laars gelapt worden.....
Maar aan de uitslag te zien denk ik dat dat meer Nederlanders gedacht zullen hebben....2-3....sukkels....

En nu maar afwachten hoe ik me morgen voel....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten