woensdag 26 juni 2024

26 juni 2024


Dag van:
Waarom zou je het hebben over de warmte als iedereen het er al over heeft....
Hier verlangden we toch naar...
Nou, nu is het zover dus niet zeuren.....

Wat ik dan weer wel heb is dat ik om de haverklap in slaap sukkel bij dit weer....
Kan geen kwaad denk ik dan....slaap maakt je beter....
En ik moet zeggen, de pijn wordt dragelijker....de witte puntjes verdwijnen langzaam en ik ben weer in staat om iets door te slikken....
Morgen dus maar weer aan het werk is de conclusie aan het eind van de dag....

De honden hebben het wat moeilijker...
Maar je zult ook maar belast zijn met een huid vol haar.....zwart en donkerbruin haar nog wel....

Ze hebben zelfs geen zin om uit te gaan....
Amechtig liggen ze te hijgen om de vloer....
Het badje dat Willem vult geeft enigzins verkoeling maar ook dat is van korte duur....

De brandende zon is wel heerlijk voor de azijn....
Azijn??.....
Jazeker, Willem bestrijdt onkruid met azijn....en werken dat dat doet!!....
Overal waar onkruid groeide heeft Willem het met pure azijn besproeid.....
De brandend hete zon heeft ervoor gezorgd dat het nu vergeeld en dood tussen de tegels hangt...
Een makkie om het nu te verwijderen....
Oké, het stinkt even een paar uur ontzettend zuur, maar dat neem je op de koop toe als je de volgende dag het resultaat dus ziet....


Aan tijd....zeg maar 'moed en energie' ontbreekt het me om nu de broeikas op te bouwen....
Die staat al een week in een doos tegen de keukenmuur...
Nieuwtjes over onze in de groei zijnde sla, sperzieboontjes of tomaatjes heb ik dus niet....
Eerst die broeikas bouwen.....misschien dit weekend als het werken me niet nekt de komende dagen....
Want zodra een leerkracht ook maar eventjes voelt dat hij of zij opknapt dan voelt deze zich genoodzaakt toch naar school te gaan....
De schoonmaak en het inpak werk wacht want volgend jaar huis ik in een ander lokaal....
Er moet nog veel gebeuren dus.....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten