maandag 16 april 2018

16 april 2018

Dag van:
Wampie!!!!!!
Geeuw... gaap... ja?
Kom je naar beneden.. ik moet de honden uitlaten..
Gunst ja... blijven liggen is er de komende tijd natuurlijk ook niet meer bij...
Au... ja... ik kom..
Beroerd geslapen..zere schouder... opgezwollen handen au...
Niet te lang zeuren... Borre huilt... jankt... blèrt... en niet zo zachtjes..
Tot aan Nijmegen moet dit makkelijk te horen zijn...
Ja, ja kleine brulaap ... ik ben er al...
Kwispel... kwispel... ach daar doe je het voor...
Van... Willem loopt al buiten met de grote honden...
Alles lijkt groter nu Borre er is... en toch is Blitz ook nog maar net 7 maanden..
Gauw maar eten maken dan kunnen ze aan de bak als ze terug komen...
Mijn handen willen niet werken vandaag... wat is dat toch...
Van... nou... die kleine eet wel... als een slootgraver...
Daar kúnnen de grote nog van leren...
Maar ach... misschien eten dames wel gewoon van nature beschaafder en hebben aangeboren neigingen tot "letten op je gewicht"....
Hooooo.... kleintje moet poepen.... ja gelukt... buiten!!
Van... Willem is weg... dat is even lastig voor die brulaap...
Hij lijkt wel een wolf met dat geluid...
Maar dan vindt hij mij en dat is ook wel weer goed..
Hoooooo... hij moet en plas.. ja gelukt... buiten!
Geen hand door de riem maar mijn pols en dat gaat aardig...
Gunst ja... weer 24/7 alert blijven op kleine signalen... dodelijk vermoeiend...
Wát vergeet een mens toch veel...
Alhoewel.. vergeten is het niet.. blijft toch ergens opgeslagen zitten voor zo'n " oh ja belevenis"..
Van....Borre is op ontdekkingstocht... eigen staart.... stoelpoten..... tafelpoot... knuffelbeesten.... hondenspeelgoed....
Goed zo... leer jij je maar vermaken kleine hummel....
De grote  honden breken ondertussen buiten de tuin af...
Ik kan ze nu helaas niet uitlaten...
Ook geen nood want die moet toch op de schop als we er tijd voor hebben...
Kleintje ontdekt de bench... hè hè eindelijk... duurt alleen niet echt lang...
Dit is duidelijk geen bench hond...
Van... zou ik vandaag nog wat anders kunnen beleven dan alleen maar honden...
Oh ja... dokter bellen...
Niet dat dat nou zo'n fijne afleiding is maar toch...
Van.. hoe zat dat ook al weer met voedingsschema bij zo'n ukkie...
Gunst ja...4x per dag... op de zak staat hoeveel...
Hmzzz....7 uur...11 uur....3 uur....7 uur...
Ja dat gaan we redden .... ik hoop Borre ook...
4x75 gram...
Volgende maand 3x iets meer...
Hey is maar goed dat ik kan swipen op en telefoon die op tafel ligt... veel met komt er niet uit mijn handen...
Van... morgen bloed prikken...
Eerst duidelijkheid..
Van.... veel kan ik niet doen.... gelukkig helpt een vriendin....
Stomme gebreken...
Van... Borre slaapt vandaag veel... zeker als slaap van gisteren aan het inhalen...
Ik val met hem mee in slaap... een half uurtje...
Jammer..... pijn niet minder als ik wakker word...
Dan toch school maar vertellen dat ik niks kan doen morgen en niet  kom...
Gatsiedarrie... en inval is al zo schaars... en het leuke lentefeest komt eraan...
 Zoveel te doen nog....
Ik kan goed een pijntje hebben... loop er al langer mee rond... maar zulke opgezwollen handen had ik niet eerder...
Van...gisteren al een kopje uit mijn handen laten vallen.... kracht lijkt eruit...
Van.... lezen lukt niet... kan het boek niet vasthouden.. en een boek neerleggen dat leest niet lekker...
Dus dan gewoon maar niks....
Van.. weet je wat.. er is een pakketje verkeerd bezorgd..
Een pakketje uit Quebec....
Ik kan natuurlijk op zoektocht gaan...
Ik zoek via vorige opdracht op Facebook de naam van de afzender...
Zullen toch wel weinig mensen zijn daar met een Nederlandse achternaam...
Bingo... gevonden...
Van... ik spreek een gesproken Engels bericht in (typen lukt niet)
Van... hoe zit dat met het tijdsverschil eigenlijk...?
Ik heb namelijk na een half uur al bericht terug..
Een geschokte verraste dame... wel heel dankbaar overigens...
 Na een uur heb ik het juiste adres... niet 62 maar 61..en duizend bedankjes...
Leuke zoektocht...
 Op naar 61... pakketje baby kleren (letterlijk) onder de arm...
Niet thuis...
En verdorie ik krijg het pakketje met mijn handen ook niet door de brievenbus...
Een vriendelijke voorbijganger helpt het ding erdoor te wurmen...
Missie volbracht...
Gelukkig de voordeur op een kier gelaten want een sleutel krijg ik niet eens omgedraaid...
Van.... Willem thuis met boodschappen...
Hij kookt op mijn aanwijzingen... en ik help omslachtig mee...
Borre blij dat de baas er weer is maar nu toch ook op mij gericht...
 Babs en Blitz spelen nog heerlijk in de tuin... ik heb er geen omkijken naar vandaag..
Van.. hè gatsie Willem moet vanavond weg..
Toneel club afsluiting... opheffing.... ze hebben geen tijd nneer om regelmatig te oefenen...
Wel jammer want ze speelden leuk...
Van...Borre went zowaar aan zijn bench.. als het deurtje maar open blijft...
Wat een saaie dag verder....
Zelfs geen gedachten over van alles en nog wat die me bezig houden...
Beetje meer bezig met wat er zich in mij afspeelt lichamelijk....
Toch stiekem wel zorgen over...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten