dinsdag 20 april 2021

20 april 2021


Dag van:
Vandaag is de dag dat de hele wereld stoned door het leven mag...
Één dagje maar hoor... want alleen op 20 april is de internationale marihuana dag...
De reden waarom ze daar een dag van maken is totaal onduidelijk... behalve dan dat een groep studenten van de San Rafael high school uit Californië het bedacht hebben...
Waarschijnlijk waren ze te stoned om te bedenken waarom ze er een internationale dag van wilden maken...
Toch heb ik 's avonds wel door dat er gehoor aan wordt gegeven als er vijf opgeschoten jongeren vanaf het bruggetje naast het huis een walm wiet de openstaande tuindeur in blowen van heb ik jou daar....
Nog even en ik zie de wereld roze.....

Maar goed... om in hogere sferen te blijven... ook Rutte en de Jong deden een duit in het zakje...
Ik moest mezelf even knijpen om zeker te weten dat ik niet hallucineerde....
Ja, ja... alles kan op cannabis dag....

Maar ik heb toch goed begrepen dat de avondklok aan de wilgen gaat...
Er mogen ook 100 mensen op je begrafenis komen....
Je mag weer 1 dag in de week college volgen...
Je was nog nooit zo blij geweest om weer naar school te mogen....
Het wordt ook weer druk bij de lokalen voor het theorie rijexamen.....
Jongens pak de boeken er maar weer bij!!....
En dat van die winkels heb ik nog niet helemaal door...
Je hoeft geen afspraak te maken.... niet essentiële winkels moeten om 8 uur dicht...
Stewards wijzen je de weg en je mag me met zus en zoveel mensen per vierkante meter de winkel in....
Ik geloof ineens dat ik toch liever een afspraak maak.... Dan weet ik tenminste zeker dat ik dezelfde dag nog de winkel in kan....
Dit moet toch rijen en rijen gaan opleveren....?
Maar....ooooooh yessssss..... de terrasjes mogen weer open....
Weliswaar tot 6 uur.... maar boeiuhhhhhh...
Als ik maar weer ergens een kop koffie kan krijgen en naar de wc kan als we een dagje uit zijn....!

Nou dacht ik vorige week nog dat we stapje voor stapje zouden gaan versoepelen maar hier is klein duimpje niks bij met zijn zevenmijls laarzen....
Dit zijn hink stap sprongen....
Alleen nu maar hopen dat er niets verergerd.....
Dat men niet eens ineens los gaat....


Op reis mogen we nog steeds niet...
Het Jansen vaccin wordt weer verstrekt....
En sporten is nog uit den boze....
Putin houdt morgen een belangrijke toespraak...
Waarschijnlijk vindt hij dat alleen zelf want ik kan me niet voorstellen dat zo'n man iets belangrijks te melden heeft....

Oh ja... en ik kan weer zorgeloos voor de klas.... de leerling test was negatief....
Nou weet ik dat een kat negen levens heeft maar hoeveel ogen heeft een naald eigenijk om doorheen te kruipen....?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten