woensdag 1 juni 2022

1 juni 2022


Dag van:
Nieuwe maand, nieuwe kansen....
Dat dacht je zeker....
M'n voet blijft dik....
Niet net zo dik maar wel dik....
En jawel hoor....een fikse bloeduitstorting die er niet uitziet....
Dus toch maar de dokter bellen....
Wat denk je....?
Kan ik morgen terecht....

Krijgen we mail...
De voorganger kan om privéomstandigheden, die wij overigens heel goed begrijpen, ons huwelijk in de kerk niet leiden.....
Dat wordt dus op stel en sprong een andere voorganger....die we natuurlijk vinden gelukkig in de gemeente waar Willem regelmatig voorgaat...

Alleen.....niet alles dat voorganger 1

bedacht heeft, past bij voorganger 2....
We zoeken dus naar nieuwe/ andere oplossingen...
En zo vinden we gelukkig toch ook nog andersoortige ceremonies die ook bij ons passen....

De ceremoniemeester bevindt zich in een feestwinkel in Amsterdam...videobellend....
En zo doe ik dus mee boodschappen....
Gelukt!!...


Ziekenbezoek...altijd gezellig....
Meiden van de (vrienden)kliek....
Prachtige plant voor buiten.... Wauw!!....
En we kletsen over muziek, reizen, te bewandelen kloven op Kreta, campings in Arnhem en Drenthe en andere keuvelpraat....

Ik wil douchen....

Willem: "nee dan glij je uit!!!!'....
Dan ga ik bad....
Willem:"nee daar kom je niet meer uit!!!!'....
Dan spring ik in de sloot...
Willem:" oké ga maar in bad dan, maar voor ik weg ben, ben jij er uit, stel je voor dat weer valt"....
Overbezorgde mannen....op momenten dat je dat niet kan gebruiken, waar zijn ze op de momenten dat je dat wel nodig hebt.....zucht....

Oh ja...en voor eten is ook gezorgd...
Patat en snacks uit de airfryer....
Alles beter dan loempia....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten