zaterdag 12 oktober 2019

12 oktober 2019

Dag van:
"Gaan jullie nog weg deze vakantie?".... lees ik als reactie op mijn geplaatste bericht op Facebook,  dat ik herfstvakantie heb....
"Dan krijgen we altijd van die leuke verhalen te lezen...." vervolgt de vragenstelster...
Van.... nou... zoals ik me nu voel is elke koffer of tas die ik moet pakken er eentje teveel....
Is elke stap die ik naar een vliegveld moet zetten... een stap dichter naar mijn ondergang....
Ik voel me brakker dan brak.... terwijl mijn lijf het uit juicht van vreugde dat het eindelijk mag toegeven aan de verkoudheid en erger....
Van... mijn koffie smaakt naar snot... mijn broodje smaakt niet....
Ik hoest... ik proest.. ik snotter.... ik rasp... ik ratel.... ik roggel.... ik nies... ik traan...ofwel....
Vakantie...?....
Dat is toch die periode dat je ziek thuis mag zijn om later weer aan het werk te kunnen....?
Niks geen leuke verhalen.....
Niks geen avonturen....
De R in de maand....
De blaadjes vallen...
De regen drupt ....
En met dat omschakelen der seizoenen word ik dus gewoon ziek....
Is het niet van de Griekse airco dan is het wel van de Hollandse wind en regen....
Van... één voordeel heeft het....
Je bent nu wel verplicht om uit te rusten...
Al moet ik zeggen dat die hoestbuien behoorlijk vermoeiend zijn...
Van.... zelfs dat heerlijke appje.... welke ik trouwens al wel eerder op de ochtend verwacht had...moet ik afwimpelen....
"Omaaaaaaaaa...
Kunnen we in der vakantie bij jou logeren....?"
Nou... even niet dus....
Van... beste vragenstelster.... ik moet je dus helaas teleurstellen...
Zelfs mijn blogs zijn karig momenteel en ik ga niet op avontuur om smeuïge verhalen te vertellen...
Ik ga uitzieken....

2 opmerkingen:

  1. Heel veel beterschap lieve Wampie!
    rust goed uit, ziek goed uit en hopelijk kan je nog een beetje genieten van je vakantie! 😘😘 Liefs Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel lieve Hanneke... ik ga mijn best doen 😘

    BeantwoordenVerwijderen