zaterdag 26 oktober 2019

26 oktober 2019

Dag van:
Niks aan.... wakker worden zonder Willem....
Niks aan.... zonder mijn altijd grote ergernis de lucht van Willems eitjes als hij het kopje eraf breekt....
Niks aan.... zonder Willems modder laarzen op het parket....
Niks aan.... geen zaterdagochtend gesprekken....
Niks aan.... zonder mijn even zo grote ergernis een zappende Willem op de vroege ochtend....
Niks aan.... één kopje onder de Senseo en geen eeuwige strijd wie voor wie nu koffie zal zetten....
Niks aan... geen rondslingerende klompen en sneakers om je aan te ergeren....
Ik bedoel... rust is heerlijk hoor.... en dus even geen Willem ook.... maar het hoeft geen dagen te duren....
Van ... de honden zijn ook van slag ....
Dan weer liggen ze voor het halletje.... in de hoop dat de deur zo open gaat en de baas binnenstapt ....
Dan weer ligt Babs op Willems stoel.... tenminste zijn luchtje nog...
Borre blijft steevast voor de deur van de hal liggen...
Hij weet zeker dat de baas wel terug zal komen... en heeft daar alle vertrouwen in....
En Blitz kwispelt niet .... blaft veel.... en is zenuwachtig...
Zelfs tante Betsy besnuffeld Willems stoel.... waar is die gekke baas toch gebleven...?
Van... het haakwerk is een fiasco geworden....
Ik heb het weggegooid...
Nou ja... in een katten mandje gelegd.... misschien slapen ze er wel op... heeft het toch nog nut....
Ik heb maar een breiwerkje opgezet met de resterende wol.... een rokje breien is ook wel leuk....
En lekker warm aan benen en billen ook....
Van... ik ga maar shoppen....
Kreeg een VIP uitnodiging van Paprika  ... altijd leuk om te neuzen....
En als troost voor dit weekend Willem gemis wat leuks te kopen....
En dat lukt....
Dan ook maar Indisch eten uit de toko...
Nee... niet als troost eten... daarvoor is het te weinig... en daar doe ik ook niet aan...
Als ik verdrietig ben... me niet goed voel of zo... eet ik bijna niet...
Snap sowieso niet hoe mensen dan een hap door de keel kunnen krijgen....
Van ... ik slaap maar eens een uurtje op de bank... da's ook tijdverdrijf....
En zo heb je niet in de gaten dat de tijd voorbij kruipt...
Van... ik hoor Philippe Geubels vanavond in zijn programma Taboe grappen maken over lesbische en homoseksuele mannen en vrouwen....
De hele wereld kan volgens hem beter gay worden want dan is er geen gedoe zoals mannen van Mars en vrouwen van Venus...
Hetzelfde geslacht begrijpt elkaar beter...
Nou Philippe... ik raad je een lang weekend zonder je hetero partner aan.....
Je komt spontaan beide van Jupiter....
En dat is een ernstig lonely planet.....











Geen opmerkingen:

Een reactie posten