vrijdag 18 oktober 2019

18 oktober 2019

Dag van:
Ben.....out of order.... defect... buiten gebruik...disfunctionerend....er even niet....
Ofwel... nee niks ofwel... gewoon onwel....
De klus ruimte wordt ingenomen door je 'ziek voelen ruimte'.....
Ik zoek dus naar een klus...maar als ik die vind heb ik de lust niet...
Een onmogelijke off day dus.....
'Vanavond gaan we uit eten hè ' eist Willem meer dan hij vraagt...
Ik zeg ja maar bedoel nee....
Van....en onze vriend die al weken in een Frans ziekenhuis ligt en eindelijk naar huis zou mogen omdat hij stabiel genoeg was om vervoerd te worden, nu ineens weer een bacterie, dus alle thuiskeer plannen weer op de fles...
Van... en door al het geklus verdorie en nieuw rijbewijs vergeten aan te vragen... wat een kneus ben ik...
Mijn lieve oude schoolvrienden dreigt haar super geliefde baan als journaliste kwijt te raken omdat ze al langer dan 24 maanden bezig is met kanker hebben, bestrijden en er een beetje bovenop krabbelen..
Een van de honden van mijn zus waarschijnlijk ziekte van Lyme...
Nou.. zo'n dag dus....
Maar ik blijf genieten van de kamermetamorfose...
Mijn Haarlemse kinderschare laat mij meegenieten van de Disney parade en het vuurwerk via een Whatsapp video call en vragen na het zien van mijn gelaat of ik niet dringend naar de dokter moet.. ....duh.... 
Ik maak toch een plan voor zondag met de andere kleinkinderen die niet konden komen logeren...
Ik zeg nee tegen het uit eten gaan....en Willem haalt dus voor mij zuurkool...yessss
De longen heb uk nu zo ongeveer wel uit mijn lijf gehoest.... daar zou je bij wijze van spreken nu toch eindelijk eens geen last van moeten hebben...
Ik ga dus eens kijken of ik kan slapen...
Zonder om het uur wakker te worden...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten