woensdag 5 mei 2021

5 mei 2021


Dag van:
Bevrijdingsdag...
Nou ja... op tv dan...
Een geweldige lezing en daarna open vraaggesprek van en met Angela Merkel...
Dat deed een mens goed...!

En verder zat ik nog behoorlijk aan mijn stoel gekluisterd... al wisselde ik wel van bureaustoel naar fauteuil...
Willem moest filmpjes hebben voor zijn diensten de komende weken....
Hij wordt overstelpt met aanvragen voor diensten en heeft er zelfs al een paar moeten afslaan....
Alleen ben ik dus ook de pineut...
Opgenomen filmpjes aan elkaar lijmen... van muziek voorzien.... van mooie effecten...
Leuk werk hoor.... als je tenminste vakantie hebt want tijdens gewone werkweken zou ik mesjogge worden....
De pest is alleen wel dat ik toch die lichte hersenschudding heb.... en na een half uur computer een behoorlijk naar hoofdpijntje voel opkomen...
Pauzes inlassen dus maar....
En vooral niet draaien op die bureaustoel leert de ervaring me al snel...
Draaiende bureaustoelen daar zijn gekneusde knieën niet blij mee....

Maar tja... dan heb je die filmpjes klaar.....

Er ligt wel een stapel boeken naast me.... maar ik lees al zoveel.... en met de tv aan, want Willem moet en zal die film van batman en superman zien, leest het niet makkelijk...
Zeker niet met een Willem die je de hele tijd dingen wil uitleggen of de film van eigen ondertiteling voorziet....
Ik pak dus, na even mijn ogen dichtgedaan te hebben, mijn mobiel....
Nee niet kleuren nu.... dat is teveel getuur....
Ik doe een wordfeud spelletje.... en daar tussendoor heb je dus reclame...

Reclame van vakantieveilingen.....
Vakantieveilingen?????...... terwijl we niet op vakantie kunnen....?????
Toch eens even kijken....!

En je ontdekt het al snel...
Die jongens van Vakantieveilingen zijn ook niet gek.... die gooien het over een multifunctionele boeg....
Ze veilen van alles..... tuinspullen.... eten.... planten... bomen..... keukenspullen.... ja en toch ook hotelovernachtingen.... moederdag zooi en nog veel meer....
Mijn oog valt op de solar tuin kippen.... echt gaaf....
Och en die airfryer.... of dat vogeldrinkschaaltje....oooooh en die maanlamp met eigen foto..... 

Enfin... je snapt het al...
Ik bied.... op de kippen....
En ik heb ze na twee keer proberen....
Twee kippen ter waarde van 50 euro voor een tientje....
Dit begin ik dus leuk te vinden....
Nog een keer proberen...

De airfryer lukt na tien keer nog niet.... en ik ga niet hoger dan dertig euro ook al is ie wel veel meer waard....
Ik ga die gepersonaliseerde maanlamp proberen....
Dat kreng is 100 euro maar dat ga ik er dus niet voor geven hè...
Ik bied... en.....hatseflats.... binnen... voor 2 eurootjes.....
De Italiaanse wijn en kaas dag dan in de tuin van kasteel Haarzuilens...... BINNEN!!!!!........1 euro....
Nu die campingtafel van 1.80 m......
Oeps, daar zijn veel liefhebbers voor....
Dat gaat vast niet lukken.... en dat lukt dus ook niet...
Later nog maar eens proberen....
En donders opletten want hieraan zou ik zo verslaafd aan kunnen raken.....
Als ik het nou vannacht nog eens probeer...
Dan slapen vast veel mensen....
Nu eerst mijn hoofd maar weer rust gunnen....
Vanavond laat nog maar eens die airfryer proberen... en die hotel overnachting.... die grote planten vond ik ook mooi... en dat ding voor de vogels....

Wat een uitvinding die Vakantieveilingen die geen vakanties veilen.....
Je verveelt je geen moment....
Oh ja... toch wel... na het prachtige bevrijdingsdagsconcert... bleek de veiling toch gesloten.....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten