donderdag 10 juni 2021

10 juni 2021


Dag van:
Zo..... heb ik hard gewerkt vandaag...
Ook de enige manier om die laatste zeven weken door te komen denk ik dan maar...
Geen tijd om na te denken dat het warm is buiten... en nog warmer binnen...

Geen tijd om na te denken dat het nog liefst zeven weken zijn tot de zomervakantie omdat wij dit keer laatste in rij zijn die vakantie krijgen...

Geen tijd om na te denken dat het nog maar 11 dagen is eer de dagen weer korter worden omdat het eerder donker wordt... en ik nog niet eens optimaal van de lange nachten heb kunnen genieten op ons vlondertje.....

Al helemáál geen tijd om de maan voor de zon te zien schuiven en de elektra dip me te beleven waar heren technici zich zo druk over maken...
Had dat dan bedacht voordat je aan zonnepanelen begon denk ik dan....
En waar hebben we het helemaal over...?
17 procent van de zon slechts verduisterd....

Net een beetje tijd om de commotie rond de heer Omzigt mee te krijgen....
Nee niet die 76 pagina's ellende gelezen maar de samenvatting ervan....
Ondertussen denk ik er het mijne van....

Maar wel lekker tijd om nog even een uurtje naar mijn dinnetje te knallen....
Koffie!!!!!....
Bij beppen.... och we hebben elkaar zoveel te vertellen... en te delen...

En dan weer geen tijd om boodschappen te doen...

Lang leve Willem in dit geval die nu eens geen loempia's haalt maar maaltijdsalades....
"Sorry Wampie de Cesar was op, ik heb tonijn salade meegenomen"....

Euh... en genoeg tijd om steeds maar weer aan mijn arm te voelen waar op de plek van de vaccinatie een enorme bult ontstaat.... die warm is...
Niet een bultJE... maar een bult....
Neeeeee... natuurlijk maak ik me niet druk om trombose.... dan had ik het allang moeten hebben...
Maar lang leve mijn stiefdochter die verpleegkunde studeert en vertelt dat het een vaccinatie abces kan zijn....
Tja... en dan blijf je voelen hè...
Neeeeee... ik maak mezelf niet gek.... ik maak me wel een ietsepietsie zorgen...
En dat is al heel wat voor mij...
Gelukkig ben ik in het bezit van een neef die arts is... dus...Luuuuuuuuuc wâ is dâ.....?

Enfin.. volgens hem morgen dus wel even de eigen dokter bellen...
En dat komt dan weer beroerd uit want ik heb afgesproken met mijn oude schoolvriendin....

Nou ja,  morgen weer tijd genoeg want mijn weekend is begonnen.... en maar even kijken wanneer of ik bellen zal.... 


Oh gut.. 
" Wampie......morgen begint het EK...... maar ik zal extra lief voor je zijn hoor...."
Volgens mij slaat Willem hier een zinnetje over....
Zoiets van "en dan staat de tv de hele dag op voetballen dus jij hebt niks te kiezen.... maar ik zal extra lief voor je zijn..."
"Oh ja Wampie... en de finale Roland Garros komt ook.... maar de halve finale is spannender".....
Ook zo slim.... eerst beginnen met de finale maar dan daarna en passant ook nog even vertellen dat de halve finale ook nog moet....
Het begin van de gekte zullen we maar zeggen....
En ach een beetje extra lief is ook wel eens prettig al vraag ik me af hoe ik dat moet interpreteren....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten