zaterdag 26 juni 2021

26 juni 2021


Dag van:
Nou die vaccinatie heeft me dit keer hoor...
Nu weet ik toch echt wel dat ie werkt....
Oké, oké... ik heb tot in de late... zeg maar vroege uurtjes ik bed óók een serie geprobeerd af te kijken "Bridgerton"...... maar zelfs zonder dat slaapgebrek is het een algeheel belabberd gevoel dat overheerst...
Astrazenerca you've got me....

Ik ben zelfs zo gaar dat ik notabene de serie Bridgerton" af kijk én de film Victoria en Abdul uitkijk....
En vooral dat woordje 'uitkijk' zegt alles, want ik heb nooit het geduld om films uit te kijken...

Ik kijk er niet naar uit en ik kijk ze niet uit....
Behalve dan die film van Freddy Mercury.... Bohemian Rhapsody....

Verder wil ik alleen maar hangen... binnen en niet buiten in de zon....

En zin om te eten heb ik ook niet....

Dan een telefoontje krijgen dat je jongste kleindochter haar elleboog gebroken heeft, er vocht uit het bot komt en haar knieën dit de val vol vocht zitten...

Dan zeggen ze wel eens "mijn dag kan niet meer stuk"...
Nou de mijne wel dus.... meer dan stuk...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten