donderdag 17 maart 2022

17 maart 2022

 

Dag van:
Het is weer even aanpoten hoor...
Geen druk op de ketel of zo... geen stress ook.... maar gewoon aanpoten...
Veel dingen doen die allemaal aandacht vergen...
Vier collegiale consultaties,  een cursus duo authenticatie,  werken aan het project,  een stagiaire in goede banen leiden, weer eens een taxi die niet komt opdagen met leerlingen,  les geven tussendoor, en kei leuke vakleerkracht muziek die contact heeft met de man die volgende week een voorstelling geeft bij ons een speciaal daarvoor een lied schreef over kever Koen die een spin in zijn schoenenzaak krijgt dit voor elke poot een andere schoen wil, wat mij weer inspireert om een reuze spin te haken waar ook echt die verschillende schoenen aan aan geplakt kunnen worden....

Dus pas rond half zeven thuiskomen waar Willem met een logeetje van 9 (dochter van een vriendin) zit te wachten met een dampende zak patat, maar ook de nog bevroren hapjes die in de airfryer moeten....
Ofwel... geen rust.... een schreeuwerige Netflix animatiefilm op tv,  een stuiterend zeer bijdehand logeetje,  vier honden op tilt,  twee zich verschuilende katten waarmee ik mij zeer verwant voel en me het liefst met hen mee zou verschuilen....
Ik pas alleen helaas niet onder de stoel.... noch achter de tv.....

Na de laatste hap kaassoufle haast ik mij naar de

schuur.... trek een paar spannende bollen katoen uit de voorraad.... bedenk een patroon... en begin aan mijn turbo tussendoor project....de spin....
Aan de eerste poot een slipper, aan de tweede een sandaal.... aan de derde poot een flipper da's voor spinnen heel normaal....
Aan de vierde een pantoffel, aan de vijfde poot een ski,  aan de zesde een rubber laars tot hoog boven de knie.....
Aan de zevende een klomp en aan de achtste.... ach zei juffrouw spin zeg weet je, laat die achtste poot maar bloot......

Om half negen ben ik wel tureluurs van de treuzeltechniek die de logé tentoonspreid maar treed Willem ferm op....

Om half tien staat Feyenoord 1-0 voor..... en zijn voor- en achterlijf klaar en hangt er één poot aan het lijf....
Morgen weer verder.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten