dinsdag 22 maart 2022

22 maart 2022


Dag van:
Ben.... lieve Ben... alweer 2 jaar geleden dat hij ging...
Jij ging....
Blijvende herinnering....
In mijn hart..
In mijn hoofd...
Bij zoveel wat ik doe
Of denk
Gedachten aan jou
Als een blijvend geschenk

Vandaag vrij, dus heerlijk even bakkie doen bij Marleen.... mooie herinneringen ophalen... de nieuwe katten bewonderen.....kwebbelen over de bruiloft en wauw wat matcht mijn getuige mooi bij mijn kleding....
Ook Jennie komt er gezellig even bij...
En dan hebben we het over bruidsboeketten en rouwkransen....
Het kan allemaal vandaag....

Nog gauw even op trouwschoenen jacht...

En geslaagd hoor....!
Mijn outfit is compleet....
Bijpassende schoenen om je nek op te breken... maar dat was ik toch maar niet van plan....
Willem ziet de krantenkoppen al voor zich " bruid breekt nek op bruiloft"....
Willem die natuurlijk meteen die schoenendoos openende...
"Nou weet ik niks van je jurk maar lekker wel van je schoenen"...
Nou Willem doe er je voordeel mee... zilveren clownshoedje misschien...????

In de zon is het volop genieten....
Warm, warm, warm en bruin verbrandend.....
Volgende keer het spit even draaien en de rug een kans geven....

Willem zeurt over de trouwkaart....
Hij heeft zelf geen idee, maar Wampie vast wel....
Om half vier zeg ik de zon goedendag en begeef me achter de computer....
Knutsel, knutsel hier....
Knutsel, knutsel daar.....
Nee,  nee, nee, ja... nee toch niet.....
En zo dan... nee zo niet....
Enfin, poging 29 slaagt....
Dit moet 'm worden...
Ik check even bij mijn kinderen....
Een rouwkaart mam/ Wampie.....
Toch maar weer anders dan....?
Meer kleur???.....
Ik check bij mijn zus....
Ja voor de eenvoud.. nee voor de kleur....
Ik ga er nog even over nadenken....


Ondertussen moet ik ook niet vergeten dat ik nog een gehaakte taart heb die voorzien moet worden van dierenfiguren....
Nog snel even een kikker haken.... voor het goede gevoel zeg maar....

Resumé....
De bruiloft vordert nu gestaag....
Steeds meer om af te strepen....
Nooit gedacht dat ik nog zo ver op tijd zou komen.....
Morgen maar weer eens een werkdag en dan overmorgen vrij.....
Willem jarig....
Ook dat nog......




Geen opmerkingen:

Een reactie posten