dinsdag 12 september 2017

12 september 2017

Dag van:
Van..... midden in de nacht..............
Als je recht moet breien op wat al recht is kun je er natuurlijk recht op mazen...........
Doorgaan met een andere kleur om het verschil aan te brengen in het patroon dat je mazen wil.
Mazen maakt ook extra stevig (een tweede laag er over heen) en laat je rechte steek in tact.
Van.....verder slapen.....
Van....midden in de nacht........
Je moet de ander ook tijd gunnen los te kunnen laten....
Van...verder slapen.....
Van tegen de ochtendschemer....
Verwarde droom...
Van... verder slapen......
En weer verdoofd wakker worden
Van.... een  dag zonder inspiratie
Zoiets kan dus ook
Je zo leeg voelen dat er niks is en niks komt om te delen
Van... zelfs geen muizen meer
Ja  Buxus motten die vliegen er nog plenty terwijl via de Nextdoor app heel regelmatig raadgevingen binnenkomen om die te verdelgen..
Van... en Jenneken, Willems dochter komt eten.... paella
Ze is vandaag eerst bij beide (dementerende) oma's geweest en komt nu gezellig aanschuiven aan tafel als een soort tussenstop tijdens de lange afstand
Van... Maar mijn hoofd is elders...
Van en dan ook mee de honden uitlaten...
Van... Willem gaat naar toneel...
Ik bekijk lieve  berichtjes en appjes en bekijk op rtlZ een prachtige documentaire over Vincent van Gogh
Een zoektocht  naar de reden waarom hij zijn oor afsneed
Automutilatie... manische depressie... ik word er niet vrolijker van
Wel mooie beelden en uitleg over schilderijen en zijn leven
En al heb ik al zeker twee biografieën over van Gogh gelezen, toch hoor je weer andere dingen of belichten ze bepaalde onderwerp vanuit en ander standpunt
Van....weer die meerdere waarheden... meerdere invalshoeken... en niet 'die ene bril'
Het lijkt deze week met mijn leven verweven te zijn....
Of focus ik me nou?
Van.... Willem komt thuis....
Nog even sport en 'oei ik heb zo'n honger Wampie, kun je al zien dat ik afgevallen ben?'
Ja Willem.... de spanning is van je buik (of zoiets)... als het maar weer moed heeft door te gaan...
'Ik zal maar niks meer nemen hè'
Ach, een mandarijntje kan geen kwaad Willem
Van.... en verguld als was het een boterham met gebakken ei met spek, neemt hij het eerste partje van zijn mandarijn
Ik krijg geen hap door mijn keel vandaag....
Welterusten Wampie, niet teveel 'malen'
Welterusten Willem, zal t proberen.....










Geen opmerkingen:

Een reactie posten